Tigerjenta_ Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, Jeg har en søster som er litt bekymret. Hun går på P-piller, og i går glemte hun pillen sin. Hun og samboer hadde i tillegg sex denne dagen. Hun har regelmessig mensen, og skal ha den om 1 uke. Hvor stor sjangs er det for at hun er gravid? Er hun midt i eggløsningen? Jeg aner dessverre ikke når man har eggløsning i forhold til mensen, så jeg får ikke hjulpet henne stort. Takker for all hjelp jeg kan få.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 kan hun ikke bare kjøpe seg en angrepille og tenke på noe annet?
susemor-3 små Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Når en går på p-piller har en normalt ikke eggløsning, så derfor vanskelig å si. Spørsmålet blir om den glemte pillen er nok til å sette igang eggløsning...Det er helt umulig å vite og varierer veldig fra person til person. Hun kan evnt kjøpe seg angrepillen på apoteket reseptfritt og ta den før 72 timer etter ubeskyttet sex.
Tigerjenta_ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Nei! For hun bor i et annet land, og der må man har resept på angrepillen. Nå er det 2 dager siden, så angrepille er for sent. Hun var på apoteket i dag, og fikk da til svar at hun må ha resept.
Tigerjenta_ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 Nei! Hun bor i et annet land og der må man har resept på angrepillen. Nå er det 2 dager siden så angrepille er for sent. Hun var på apoteket i dag, og fikk da til svar at hun må ha resept. Men om man normalt sett ikke får eggløsning når man går på p-pillen er jo det et godt tegn i hennes tilfelle. Da får vi bare håpe det gikk bra denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå