:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 om jeg får en hissipropp en dag skal han hete Tengel.. hihi og småen skulle egentlig hete Sanne... men det passer litt dårlig på en gutt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Sanne er jentenavn i mine ører og fint. Tengel drømte jeg alltid om å kalle en sønn når jeg var 14 og leste isfolket. jeg har vokst fra det nå! ;p
PinkBabyDoll Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har ei Sanna, synes det er enda finere da
giggsi Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Betyr ikke tengel stygg eller noe da? Vet det er fra sagaen om isfolket. Så om han blir drit stygg syns jeg du skal kalle ham det.
tante grusom master of law Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Tenker bare på tengel den onde med svovelånde når jeg hører navnet...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Fine navn begge to.. Bryr meg katta hva andre asosierer med navn så lenge jeg er enig med meg selv
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 tengel betyr/er(?) "gammelt høvdingnavn" og det passer ekstremt bra med mitt etternavn.... hehe.. småen var så bedaglig at han ikke passet til det navnet i det hele tatt...hehe. Sanna er også super fint :-)
9nah Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 he he, jeg må også innrømme at jeg tenkte på en ond tengel fra sagaen om isfolket.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Tengel minner meg om Brødrene Løvehjertet. Forbinder navnet med noe slemt, ville derfor ikke brukt det på sønnen min. Sanne synes jeg er et kjempefint navn, forbinder det ikke med noe spesielt.
Leirha Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Selvom Tengel er veldig, veldig isfolket så syns jeg det er litt stilig på en gutt. Litt utenom det vanlige, mwn ikke et navn man ikke blir vandt med. Sanne, eller Sanna er nydelig etter min menig på ei jente.
Carta Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Tengel er han super-slemme i Brødrene Løvehjerte. Sanne er superkos!!! Forbinder det med ei nydelig jente!
mysteria Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Liker Sanne:) Det skulle min gutt hete hvis det hadde vert jente:)
Banshee Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Tengel liker jeg ikke. Tenker bare på en kompis av broren min da som er høøøy og tynn. Tengel/Stengel liksom..sier det ikke høyt selvfølgelig. Men syns navnet er veldig rart.. :oP
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2008 tengel stengel.... hahaha.... så utrolig bra! den har jeg ikke tenkt på :-) morro :-)
Stjerne37 Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Liker begge navna godt,men nå liker jo jeg navn som få andre liker hehe.Får jeg ei jente engang så blir det en Villemo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå