Gå til innhold

Ullpysjer?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere må sannelig ha kalde barn:o) Hadde jeg tatt ullpysjer på mine hadde de badet i sin egen svette.

Og det stemmer ikke at de skal virke avkjølende når barna blir for varme. Ikke på mine hvertfall. Og ja jeg HAR prøvd:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini ligger veldig urolig, så han har aldri dyna over seg lenge av gangen og da kan det være lurt med ullpysj når det begynner å bli kjølig. Vi har som regel vinduet på soverommet oppe.

Skrevet

Ok, så bra at du har funnet ut hva som fungere på ditt barn. Her fungerer ullpysj helt supert, og jeg har ikke et unormalt kaldt barn! :o)

Skrevet

Vi bruker nesten bare ullpysj og ullhals på høst/ vinter og tidlig vår.

Da er det ikke sånn krise hvis dyne faller av om natten.

Vi pleier å ha vinduet oppe om natten, så det kan bli litt kaldt.

Men barna er forskjellige...

Må tilføye at mi jente ikke er noen frossenpinne som sin mor, men likevel er hun ikke svett i ullpysj. Hun blir derimot varm på en helt annen måte, enn feks bomullsklær, fordi ull puster bedre.

Vi bruker stortsett joha sine, da de kjennes veldig myke

Skrevet

..må tilføye at etter vi begynte med ullpysj og ikke minst ullhals, er det sjelden vi har forkjølelse, krupp, snørr etc

Skrevet

Poden liker best å ligge oppå dyna, men med ullpysj sover han natta gjennom uten å bli for kald. Sverger til Nøstebarn sine i ubehandlet ull.

Skrevet

Jeg har ei varm jente og ullpysj er helt knall her... Da blir hun ikke klam og våt av svette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...