Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 til vi faar kjoept vaart eget,men det droeyer grunnet oekonomi. Naa har jeg et barn fra et tidligere forhold,og minn manns far (hennes da ste-bestefar,som jeg vil nekte aa kalle han) gaar bare rundt og snakker dritt om henne og til henne hele tiden. Uansett hav hun gjoer saa er det galt. Vi har tatt det opp med han mange ganger,men han nekter aa hoere for han sier at det er hans hus og han gjoer som han vil. Jeg foeler at jenta mi blir regelrett mobbet og trakassaert av han. Har aldri en gang faatt hoere at han har sagt en positiv ting til henne. Han gaar ogsaa og baksnakker meg og mine barn til min mann og svigermor. Hva i all verden skal jeg gjoere ? Har ingen raad aa flytte noe sted. Kan krisesenter vaere loesningen for oss ? Eller vil de ikke at vi kommer dit kanskje ?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Har dere råd til å leie mens dere venter på å kjøpe? Høres jo bedre ut i såfall, enn den situasjonen dere er i nå. Synes krisesenter høres til overdrevent ut i deres tilfelle. Kan ikke din mann sette han på plass? Og hva med svigermor, er hun på din side?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja,det hoeres sikkert for ekstremt ut med krisesenter,men jeg vet liksom ikke hva jeg skal komme opp med. Jenta mi gaar foran min manns foreldre (iallefall for meg). Har dessverre ikke raad til aa leie heller,ellers saa hadde det skjedd for leeeeeeeenge siden. Min mann har snakket med han mange ganger,men svigerfar nekter aa hoere (vet at min mann ble slaatt etc av han da han var barn). Svigermor staar ved sin manns side uansett.Hun gjoer visst hva det enn skal vaere for han.Virker som hun er redd for han av en eller annen grunn. Jeg er bare helt fortvilet. Synes saa synd paa barna mine,og jeg foeler meg som en daarlig mor.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor utsetter du jenta di for noe slikt? Du er hennes mor, dersom ikke du passer på henne og verner om henne, ja, hvem skal da gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Du er slettes ingen dårlig mor! Det må du ikke tenke! Men jeg skjønner at situasjonen er fortvilet. Har dere i det minste mulighet til å komme der litt vekk i helgene? Om svigers har en hytte dere kan låne?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg passer paa jenta mi 24 timer i doegnet og forsvarer henne alt jeg kan. Spurte bare om raad om hvordan man kan komme seg vekk ? Tro meg,jeg proever alt jeg kan. har ingen annen familie rundt meg heller. HI
Amanda- Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 helt alvorlig!! heller krise senter enn at datteren min skulle blitt behandlet slik. vet du hva! jeg hadde ringt en venninne, noen andre. hotell, HVA SOM HELST! du må verne datteren din oppi alt dette. dette hadde jeg IKKE finnet meg i!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Krisesenter er kanskje litt drøyt, men kanskje kommunen/nav kan hjelpe med kommunal bolig? Ta kontakt med helsesøster, familiekontor, barnevern e.l. som kanskje kan hjelpe dere eller henvise dere videre til de som kan hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Skal ta kontakt idag jeg. Trenger av og til aa hoere at jeg ikke overreagerer og hva dere mener det samme. Skal gjoere hva jeg kan. Klarer bare ikke den mannen mer.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Men seriøst: Ja han er en dritt, men... Dere bor i huset hans!!!! Som voksen person og mor har du ikke råd til et sted å bo????? Ikke mannen din heller? Hva slags mennesker er dere da? Dere får vel trygd eller? Jobb da? Mange muligheter uten å måtte leve på andres nåde. Makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå