Gå til innhold

Trenger en søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 2.5 og snart en til....... og lurer på om jeg skal invistere i søskenvogn.

Dere med ca samme aldersforskjell.....hadde dere mye nytte av slik vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da min eldste var 2,5 år hadde jeg solgt søskenvogna for lengst!

Skrevet

Her blir datteren min storesøster når hun er 23 mnd og jeg skal ikke ha søskenvogn. Rett og slett fordi hun allerede stort sett nekter å sitte i vogn.

Hvis jeg var deg hadde jeg sett på hvor mye du bruker vogn til datteren din nå og tenkt over hvor mye hun hadde sittet i vogn hvis hun ikke hadde blitt storesøster nå? Også ut i fra det bestemt om du trenger søskenvogn eller ikke. For det kommer vel egentlig helt an på fra barn til barn og familie til familie?

Skrevet

Her ble storesøster ingen stor fan, 20 mnd mellom og jeg solgtet den igjen etter to mnd. Ubrukelig for oss dessverre...

Skrevet

17 måneder mellom våre... Storesøster syns det er kjempemoro å sitte ved siden av lillesøster å passe på.. hehe.. vi går til og fra bhg hver dag å.. Veit ikke om vi hadde hatt brukt for den hvis vi ikke brukte den til bhg..

Skrevet

JEg er litt usikker om jeg trenger det...... derfor jeg spør.

Hun sitter ikke så mye i vogn nå, men av og til synes hun det er godt å hvile seg litt. Det er et stykke til åpen barnehage der vi bor, og jeg har planer om å gå istedenfor å kjøre (hvis bekkenet mitt bedres etter fødselen).......

hm.....

Skrevet

Jeg har 3 år mellom mine, og jeg har brukt søskenvognen mye. Eldstemann synes det er artig å sitte i den sammen med lillesøster. Har brukt den en del til og fra barnehagen og når vi skal på lengre turer eller skal gå fort. Han blir snart 4 år og har fremdeles lyst å sitte i den :oD

Kjøpte en brukt Carena søskenvogn på Finn.no

Skrevet

Hei

Har akkurat 2 år mellom mine gutter, og jeg endte med å kjøpe søskentrille da minstemann var 5mnd.

Eldstemann digger å sitte i vogn enda, og det ble helt umulig å ha han gående ved siden av (gikk ikke an å sette på søskenbrett..)

Kjøpte søskentrille og bruker nå bare den. Triller til og fra barnehage og bruker den når vi er ute på tur, på butikk osv. Jeg hadde ikke klart meg uten. Bruker også den når jeg bare har minsten også, praktisk med plass og den er lettere å trille enn den andre.

Kjøpte på tilbud på Babyshop til 1700. Koster egentlig 3000, men tror de har jevnlig tilbud. Tar også mindre plass i bilen enn Hartan Skater vogna til minsten.

Du kan jo prøve deg frem og se hvordan det går, om du får behov. Det vil du jo merke fort. Det går an å sette soft bag i den jeg har. Og får du ikke bruk for den er det ingen sak å selge på Finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...