Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 til vi faar kjoept vaart eget,men det droeyer grunnet oekonomi. Naa har jeg et barn fra et tidligere forhold,og minn manns far (hennes da ste-bestefar,som jeg vil nekte aa kalle han) gaar bare rundt og snakker dritt om henne og til henne hele tiden. Uansett hav hun gjoer saa er det galt. Vi har tatt det opp med han mange ganger,men han nekter aa hoere for han sier at det er hans hus og han gjoer som han vil. Jeg foeler at jenta mi blir regelrett mobbet og trakassaert av han. Har aldri en gang faatt hoere at han har sagt en positiv ting til henne. Han gaar ogsaa og baksnakker meg og mine barn til min mann og svigermor. Hva i all verden skal jeg gjoere ? Har ingen raad aa flytte noe sted. Kan krisesenter vaere loesningen for oss ? Eller vil de ikke at vi kommer dit kanskje ?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 Hva sier svigermor? Kanskje det er mer fornuft i henne, og at hun kan være en alliert. Det er hennes hus også. Vet mannen din at faren hans er slem med ei uskyldig lita jente? Jeg håper dere snart får et eget sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå