Gå til innhold

Hva synes dere om navnet på den nye prinsessen?

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Hi hi..:=))) Emma er fint synes jeg,men Talola er ikke fullt så fint nei:),mildt sagt,haha! Men passer egentlig bra til Martha sin datter da,hun er jo en eventyrprinsesse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det navnet vokser på meg. det er langt finere en navnene til de andre barna hennes.

Skrevet

Jeg synes mellomnavnet (Tallulah?) høres helt fjærnt ut, men Emma er fint. Men litt oppbrukt

Skrevet

Liker det jeg! Men ikke skriv Talola da.

Gjest Trollbundet
Skrevet

Å? Jeg synes spesellt Lea Isadora er nydelig:)

Skrevet

Emma er oppbrukt og Tallulah er sprekt, men ikkje noko eg hadde valgt. Men så hadde verden vert veldig kjedelig om alle heite det samme (som med Emma og Jonas, som etterkvart må vera det minst fantasifulle å kalle ungane sine i desse dagar)

Skrevet

Synes det er helt ok. Alle tre ungene deres har jo normale fornavn og "glorete" mellomnavn. Regner nesten med at de ikke bruker hele navnen i dagligtalen?

Skrevet

Kjempefint!

Tallulah.. kjekt å kunne skrive det før man skal lage hetseinnlegg..

Skrevet

Jeg synes det er stilig jeg! Klinker tøft i ørene mine jah=)

Skrevet

Fint navn!

Liker veldig godt at folk velger litt utradisjonelt.

Skrevet

jeg syns lea isadora høres ut som en dama som har gitt seg over til lyrikkens verden og prøver å få det ut ved hjelp av og male... hehe...

mens den nyes navn faktisk begyner å bli ganske fint :)

Skrevet

Latterlig å gjøre narr av et navn man ikke har fått med seg..

Emma Tallulah heter hun. Et flott navn til den lille, nye verdensborgeren.

Skrevet

Ikke noe jeg ville brukt på mitt barn, men hvis det funker for dem så greit for meg :)

Skrevet

Synes det er flott at barna deres får internasjonale navn....likte navnet jeg.

Skrevet

Til daglig så seier dei lille MA har eg høyrt, så da blir vel denne lille E.T. da? =P

Skrevet

Jeg synes faktisk Tallulah er langt bedre enn Emma... Må jo være verdens kjedeligste og mest oppbrukte navn.

Rister egentlig litt på hodet over navnevalgene dems generelt, men så lenge de ikke kaller dem Borghilde eller Brynhild osv så skal de får være i fred for meg.

Skrevet

helt alldeles grusomt forferdelig...

Sånn der høytsvevende englefjas navn??

Men det passer jo til foreldrene da..

Skrevet

Emma liker jeg ikke og det overrasker meg at de bruker et navn some r såpass mye brukt. Tallulah er greit nok, men ikke noe jeg ville brukt selv. Syns ikke Emma Tallulah er en fin kombinasjon.... Leah og Maud liker jeg.

Skrevet

Kreativt, om ikke annet. Vil ikke si noe negativt, barnet skal tross alt leve med navnet så lange hun lever (eller i alle fall til hun blir myndig og kan bytte selv). Tallullah er et mye brukt navn i engelsktalende land, men jeg synes ikke det "flyter" særlig godt på norsk. Emma synes jeg er et veldig fint navn.

Gjest Trollbundet
Skrevet

(S)Tinkerbelle: Det var IKKE ment som noe hetseinnlegg:),bare lurte på hva dere syntes om navnet:).Og sa hva jeg selv syntes! Ellers en nydelig,god og rund baby:=).Så bilde i avisen:)

Skrevet

At det ikke er min sak å mene noe om det. De fikk et velskapt barn; GRATULERER!! Ferdig =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...