Minnie Mom Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Syntes heller ikke det var så fantastisk, og en av de bommet noe voldsomt på en av de høye tonene. Men tror kanskje hun er en favoritt blant dommerne fra før..
Mor di! Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, syns også at hun bommet på noen toner og hadde litt for skjærende stemme. Men sånn er det vel med poppis-faktor...hun kommer sikkert langt! Men var mange som var mye bedre enn henne!
Mor di! Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Oi, så synd at det er et par som ryker ut! Da vil det jo si at det kan være noen som ødelegger for partneren sin. Skal de alltid ha samme partner?? Heier på Orji og partneren hans!
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Hun sang skikkelig falskt! Men hun er favoritt blandt dommerne. Når det er sagt, så syns jeg Orji langt i fra har en stemme som er god nok til å spille Danny!! Han har bare sånn fløtestemme..
Mor di! Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 Fikk ikke hørt de som var før Orji og madamen, men av de jeg har hørt så heier jeg på de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå