Gå til innhold

Er Troll vinterdressene små eller store i str..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om en brukt, men har aldri hatt troll dress, så er usikker på str..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store! Jenta vår hadde Trolldress i str 80 fra hun var 1 år, den brukte hun ut vinteren hun fylte 2 (fylte 2 i januar, dressen var passe til vinterdress-sesongen var slutt).

Skrevet

Mange mener de er store, jeg mener de er normale i str.

Skrevet

Jeg kjøpte vår og høst dress i mars. Min erfaring er at de heller er litt små, enn store i størrelsen. Men andre kan jo ha erfart noe annet og vinterdressene kan sikkert være anderledes

Skrevet

Helt normal i str. Året hun fylte 1 år brukte hun 80, året etter 92 og nå blir hun 3 i vinter og skal ha 98.

Skrevet

min erfaring er at de er STORE i str!!!! jeg har i år kjøpt en i str 80 til min gutt på 17 mnd (i dag:) ) jeg målte den med en refleks dress han har i str.86 å de var like store. målte den også med en reima dress jeg kjøpte på salg i vinter å det var ikke store forskjellen alts. jeg viser det til alle som kommer på beøk foir jeg syns det er helt utrolig...

det er i hvertfall MIN erfaring:) men nå er gutten min litt mindre en normalen for alderen. altsaå litt slankere, fordi min vennine med sønn på samme alder kunne sikkert gått opp en str.altså. 86 i steden. men 80 passet, er jo bare det at vinteren er lang:)

håper du ble klokere

Skrevet

vi kjøpe str 80 i fjor, da ble hun 1år i november. brukte str 74 i klær. dressen var litt stor, men ikke så mye at det gjorde noe, satt fint på. den passer enda, og tror kanksje den passer helt til våren jeg. hun bruker nå str 80-86 i klær.

Skrevet

Vi prøvde str 80 på mini når han brukte den str i andre klær og den passet ikke. Den var ikke så alt for lang i beina, men ermene var alt for lange sånn at hendene forsvant langt oppi og dressen var alt for vid. Mini så ut som en stor klesball som vagget bortover... (vi gikk for en annen dress med bedre fasong;-) )

Skrevet

Helt normale. Jenta mi brukte en 80 dress til hun var 86 cm, men da var den så knapp at hun knapt klarte å bøye seg. Men det er også 3 år siden da, så det kan jo hende de har endret på dressene. Og det var den med løst ullfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...