Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 rett og slett vasket ned og ommøblert soverommet vårt. Det er underlig hvordan støv kan gjemme seg i kriker og kroker.......selv om vi gjør rent stadig vekk altså. Men vi drar jo ikke ut hyller, kommoder og andre store ting såå ofte da.. Deilig å få ordnet og fikset. Sambo skulle på møte i kveld så jeg ble plutselig stående her med sag for å sage til en hylle som skulle passe inn. Mens lille rosa satt i sengen og så på. Så da var det frem med vaskebøtta igjen da:-) Nå mangler kun noe småtteri så er det klart igjen!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Flinke dama da:-) Du er hjertelig velkommen hit da;-) Men bøtte og klut og såpevann.... Eller uansett da;-)) Men jeg synes du er kjempeflink sånn på en onsdagskveld. sag og greier da....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Sag og greier ja:-) Jenta si som ordner opp skal jeg si deg! Og om du skal sage noe en dag så si ifra, jeg kommer, så unngår du å sage av deg fingrene;-D
Karomamma Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Jøss, så flink du er! Skikkelig handywoman! Tenker han far blir gledelig overrasket når han kommer hjem
♥Snulder Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 WOW!!! Flink jente!!! Du er velkommen hit og... og kan gjerne medbringe saga i tillegg til vaskeutstyret;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2008 Kanskje jeg rett og slett tar meg en tur neste helg da;-D Med sag og vaskebøtte!!!
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 Du er nå flink da =) Må vel erkjenne at skal jeg få unna ting her,så må jeg hoppe i det jeg å.Har et dusjhjørne å sette opp.Har ligget noen uker i kjellern alt.... "ønsker handyman til jul"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå