Gå til innhold

overnaturli eller tilfeldighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag opplevde jeg noe rart,alså før jeg legger meg om kvelden går jeg altid inn til sønnen min og legger han til rette,Det gjorde jeg også i går.Gav han tutten og kosebamsen slik jeg pleier i armene hans,han er 2 år.Han ligger vegg i vegg med meg,Da jeg kom inn i dagmorres så lå sønnen min på samme plass med tutten og dyna over seg.men bamsen den satt i andre enden av senga alså beina og den var plassert på midten.

alså sønnen min klarer ikke legge seg til rette selv og bre over seg med Dyna,så hvordan havnet bamser der og den satt akurat som om den var plassert der

kan det være tilfeldig tror dere?eller er det overnaturlig?har min teori men vill høre litt om hva dere mener

Klem Rolly

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klarer vel en 2 åring? Kanskej han har bare slengt den bort. tror ikke det er noe overnaturlig, nei.

Skrevet

Hvis det var mini det var snakk om, så ville jeg vært mest imponert over at han fortsatt hadde hodet i riktig ende og dyna over seg;-)

Jeg har ingen tro på overnaturlige ting og hvis han ikke har klart å bre over seg dyna tidligere, så har han enten lært seg noe nytt eller så har han kastet bamsen ned.

Skrevet

Heia

Han pleier å turne i senga han har aldrig dratt dyna si over seg han pleier å ligge oppå den derfor jeg går innog sjekker om kvelden

men jada det er sikkert tilfeldi

rolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...