Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor mye gikk du ned og hvor lang tid tok det??? Har planer om å gå ned ca 25 kg og trenger gode tips og råd;)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du vil ha en varig vektreduksjon, er det bare kombinasjon av å legge om kostholdet og trening som hjelper! Og når du har gått ned så mye som du vil, må du likevel fortsette å trene og spise sunt.
hit og dit Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Eg gjekk ned 8kg på fem-seks veker. Spiste betre og trente meir. No tre mnd etter har eg holdt vekta stabilt. Eg spiser sunnare enn før, og liker det nye sunne kostholdet mitt veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Og husk at det er myyye kalorier i alkohol, så det kan lønne seg å holde seg unna det en stund for å komme godt i gang. Evt drikke lavkaloriøl hvis du skal drikke. Jeg synes varianten til ringnes er like god som vanlig øl
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Gikk ned 50 kg på og endre kostholdet. spise suntt og 5 måltider om dagen. lå på ca 1900 kcal om dagen. Samt at jeg var i aktivitet i minimum 30 min hver da. gå tur, sykle. skikkelig irriterende at jeg har 20 kg nå som jeg skal ned etter graviditeten. men skal gjøre det samme igjen. 0,5-1 kg i uka er mest sunt og realistisk og gå ned.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har gått ned mye flere ganger. Det er egentlig ikke så vanskelig. Det er MYE verre å holde seg der nede.. 1. Pulverkurer. Her bytter du ut måltider med pulver. Går fort ned. Er helt for jævlig å holde på med. Er så sulten til tider at en er dårlig. Men de funker da!! 2. Lavkarbo. Kutte ut brød, ris, pasta, poteter. Funker veldig bra. Går ganske fort ned også. Følte det var litt vansklig å bli skikkelig mett og å finne alternativer til den gode gamle brødskiva. 3. Grethe Roede. Koster noen kroner men funker om du holder deg til skjema. 4. Slankepiller på resept. Snakk med legen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå