Gå til innhold

Eh...og hva betyr så dette?... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på pillen i slutten av august, vet ikke helt hvor lang syklus jeg har, men regnet med at mensen skulle komme i slutten av forrige uke. Tok en negativ CB-test forrige mandag, torsdagen kom mensen (trodde jeg) Følte meg så rar i går, sånn som rett før mensen, virket helt snålt, så tok en eggløsningstest, viste klart eggløsning. Tenkte... oj eggløsning på dag 6 i syklusen, går det an? Hm... så testa i dag tidlig igjen, den viste også eggløsning. Ble overtalt av ei venninne til å ta en CB-graviditets test i ettermiddag. Hun mente det var litt rart med eggløsning så kjapt. Hadde omtrendt ikke fått tatt gravidtesten før den slo ut med GRAVID. Hæ??? Nå er jeg forrvirra nå... hva skjer? Jeg har blødd ganske så mye i 3-4 dager, så regner vel egentlig med at det er en SA. Men litt snålt at testen slår ut sånn ekstremt 7 dager etter at jeg begynte å blø. Dette er til å bli sprø av... hehe.... Skal sies at jeg har 2 barn fra før, har blødd ganske mye tidlig i de svangerskapene også. Og så har jeg hatt 2 tidlige SA'er også... sånn annenhver gang liksom. Så derfor tar jeg det liksom ikke så tungt dersom det er SA. Det stemmer liksom at det skal være SA nå, dersom kroppen min funker som den bruker, annenhver graviditet ender i SA. Er bare fryktelig spent nå, får vel bare vente og ta ny test om et par 3 dager... Men er det noen som vet hvor lenge den vil vise positiv etter SA? Husker ikke helt hvor lenge den viste det de andre gangene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...