Gå til innhold

Åhh, herregud... Jeg er så lei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror gifter seg om 2 uker og isted fikk jeg tlf fra mamma. Hun var helt opprørt etter å ha fått vite at min brors barn, altså hennes barnebarn, ikke skal sitte ved samme bord som de (brudepar og foreldre) under middagen. Hun sa at datteren til broderen ville sitte sammen med farmor og farfar, og nå var hun altså helt fra seg for at det ikke ble slik som HUN hadde sett for seg. Så ringer hun til meg for å klage og få meg med på laget, men som jeg sa til henne, dette gidder jeg virkelig ikke legge meg borti. Det er deres dag! Da blir hun sur og nå har hun ikke lyst til å dra i sin eneste sønns bryllup pga dette. Herrejemini!!!

Dagens hjertesukk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt folk skal henge seg opp i. Hun gjør seg bare vanskelig. Tror du skal spørre henne om hun virkelig skal la en liten filleting som det ødelegge den store dagen til sønnen.

Skrevet

Herrejemini var stort sett det eneste jeg klarte å tenke nårjeg leste innlegget... Mye man skal lage ufred av altså, jeg tror mor di trenger en "ørefik" så hun våkner og ser den virkelige verden :)

Skrevet

Det har du faktisk rett i! Jeg gidder ikke høre på og gir henne null respons helt til hun begynner å snakke om noe annet. Men så legger hun fort på og blir snurt. Jeg bare gidder ikke..

Skrevet

Altså har broren din en sønn fra før, som ikke får sitte med sin far under bryllupet? (eller misforstod jeg nå?)

Synes moren din overreagerer kraftig, men har medfølelse med sønnen også. Men hvorfor skal hun ringe til DEG og klage? Hun får ta det opp med broren din da...

Skrevet

Ja, han har to barn fra før, det har også hans kommende kono, og ingen av de skal sitte sammen med foreldrene sine. Ja, jeg ba henne ringe broren min å ta det opp med han, me hun hadde nok håpet på medhold fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...