Gå til innhold

Hjelp!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test nå, bare fordi jeg er så utolmodig, å på den ser jeg en svak skyggestrek etter 2min....Har ikm på lørdag, altså om 3 dager... Og med tanke på at jeg tok testen 3 dager før, og så sent på kvelden, kan det faktisk være et håp om at jeg kan være gravid?????????????

Eller må jeg bare roe ned og orvente mens på lørdag?!?!?!

 

Noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slår den ut svakt nå, blir den nok sterkere for hver dag som går.. ville testet i morgen tidlig kanskje? eller vente en hel dag? :)

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Tror jeg skal prøve å holde meg til fredag morgen.... Da er det jo bare en dag til ikm.... =) Håper veldig, men kjenner jeg tørr ikke håpe på noe før ikm-dagen kommer..... Hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...