NoDoubt Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Greit. Men kanskje lettere å organisere en annen hverdag? Større sjanse for at alle barn kan da ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 dert er sant, men tenkte det hadde vært morsomt og ha det på halloween som er 31 okt, og det er jo en fredag i år. HI
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 hvor gammel er barnet? Jeg leverte akkurat gutten min i barnebursdag en fredag samme kl.slett. Syntes dette var helt greit jeg.. Det var en 6 års dag:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 blir 4 år. så det blir barn fra 3-5 år. HI
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Ja da ville jeg ikke hatt senere enn kl 19 med tanke på de tre åringene som kommer.. Men syntes det hørtes bra ut. Er jo fredag så gjør jo ikke noe om de ikke kommer seg i seng så tidlig som vanlig..
solemio Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Noen vil synes det er genialt, og noen vil synes det er dumt på en fredag, tenker jeg. Men når du nevner Halloween, tenker jeg alle ville skjønne hvorfor. Kos dere!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Syns det høres greit ut, siden det er Halloween og greier:o))
blond Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Altfor sent for så små. Jeg ville hatt min hjem senest kl 18, for han ville vært giret lenge etter festen var slutt. Synes det er bedre å bruke formiddagen til fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå