Gå til innhold

Hm.. Litt sterke sammentrekninger regelmessig hvert 7 minutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fødselen som er i gang eller?

Vet jo at dere egentlig ikke har svar på det. hehe, men må bare spørre..

Var hos jordmor i dag, 6 dager før ul-termin. hun sjekket modning osv.

Var nesten avflatet med 2 cm åpning, så hun tøyde godt oppi der.

Hatt masse smerter i rygg og mage hele dagen etter dette, men nå i kveld kommer altså sammentrekningene regelmessig..

Føler meg så teit hvis jeg ringer jordmor og får henne til å komme hvis det ikke er noe likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy da.skjer noe da ja.får bare følge med og kjenneetter og ta tiden.det er jo ihvertfall tegn på at det skjer noe da:)har ikke hatt sånn selv,men bleiuvell når jeg hadde rier.kjente ikke noe mer enn det da,men tok tia hver gang det kom og det var vist det ja.blir det kortere tid i mellom så er det vel bare å få jordmmor til å komme da.gorde jeg og da hadde jeg 5 cm. og blei sendt til sykehuset og fødte fort etter det da.trygt og godt også det syns jeg.førstegangs så vet man jo ikke å fort det går da.

Skrevet

Dersom sammentrekningene ikke forsvinner når du reiser deg og de er der over lengre tid,synes jeg du skal ta kontakt. Skal du føde hjemme siden du skal be jm komme?

Mine rier ble ikke veldig vonde før kl 21 og jeg fødte kl 01. Hadde menlignende smerter hele dagen før det som ikke forsvant når jeg gikk rundt. Maseriene gir seg nemlig når jeg beveger meg.

Skrevet

Nå har jeg vært litt oppe og gått, pakket ferdig fødebagen og sånt, og kjente disse smertene da også, men ble ikke tatt tiden mellom da.

Jordmor må komme fordi jeg må ha ambulanse til sykehuset. Må ta ferge for å komme til sykehus, i tillegg til ca 40 min kjøring utenom. Hadde så rask fødsel sist, rakk ikke fram til sykehuset, så jordmor vil bli med i ambulanse. i tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...