Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Skal ha navnefest for junior og har ønsket oss praktiske ting som ulltøy, sovepose o.l. av familie. Prøver nå å finne på noe far og jeg kan gi ham. Har ikke lyst til å gi noe fra gullsmed og synes penger på konto blir litt upersonlig, må i så fall ha en liten ting ved siden av. Vet han ikke skjønner noe av det selv, men mamman og pappan hans blir glade av å gi gutten sin noe fint Hva ga dere som har døpt/hatt navnefest til deres håpefulle?
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Vi ga dem 1000 kr hver, og selskapet da. Det ble ganske dyrt synes jeg. Du kan jo gi ham en fin fotoalbum. Eller lage en samling med fine barnesanger på cd. Det er kanskje litt teit ved første tanke, men mange tar vare på det de får til dåpen hele livet. Jeg er 26 år og går enda til hverdags med et smykke som jeg fikk til dåpen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 Vi ga medlemskap i boligbyggelaget, betaler ca 150 i året, men når tiden kommer for bolig kjøp om mange år, ligger han nok godt forran de andre i annsinitet, så han kan veldge og vrake Fikk d samme til døpen og vant budrunden med mindre pris pga dette Supert Fikk i tillegg penger og smykke. (Selskapet ser vi ikke på som gave for det er jo noe man må betale uansett...)
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Det er ikke alle som har råd og kjøpe dyre gaver i tilegg til å ha selskapet, derfor skrev jeg som gjorde. Vi ga det vi hadde råd til.
~~DoraDora~~ Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Ikke lett å finne på noe som er personlig når du ikke ønsker å gi noe fra gullsmed. Det eneste jeg kan komme på da er ei flott bok hvor de har samlet sammen de klassiske eventyrene. Denne boka kan du lese for barnet ditt mange år fremover. Og så kan han lese den for sine barn/barnebarn når den tid kommer:) ...en slik bok har jeg kjøpt til mine barn. Den er stor og flott innbundet i skinn. Den kostet for noen år siden rundt 500 kr.
Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #6 Skrevet 2. oktober 2008 Hmmm, uff er ikke lett å finne på noe altså. Får pappan det som han vil blir det Liverpool fotballdrakt Skal tidlig krøkes og alt det der... Men skal nok komme på noe lurt, er heldigvis enda noen uker til. Takk for tips alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå