KoneTilMannenMin Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 hvordan fester man selen`?? tenkte ta fam sportsdelen men får ju ikke til den der selen... hur i helvete er det man festerden?? hjeeelp
hit og dit Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Det der fekk ikkj eg heller til. Gjorde som det stod på bruksanvisninga, men det gjekk ikkje an jo.Eg tenkte det var eg som var galen eg, og dreit i selen. (men venter i spenning på svar her, for vogna skal brukes til vinteren)
Tommage♀♂ Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 De på sidene festes jo enkelt gjennom hullene nede på siden av setet, de i ryggen tres gjennom seg selv bak seteryggen, samme med den mellom beina.
KoneTilMannenMin Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 hehe godt att vi er fler idiot bruksanvisning da venter vi da...
KoneTilMannenMin Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 hmmmm... og så en gang til som om du førklarar til en 2 åring.. plz?????
hit og dit Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Enten var problemet her at dei ikkje gjekk gjennom hullet eller så var det at ingenting holdt dei igjen på andre sida. Forstod kor alt skulle puttast. Søren og, må nesten finne selen og sjekke no
PinkBabyDoll Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 jeg hadde to seler en som jeg festet på baksiden i endene på selen fra forsiden...var det forståelig??
hit og dit Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Dette blir flaut, men eg svarer alikevel eg: eg hadde to seler, men trudde eg hadde fått to ved ein feil.....*er veldig veldig flau no* Trudde faktisk eg var litt praktisk anlagt eg, men den gang ei.......uff. No må eg sjekke ut selen i morgon, for eg kunne ikkje finne selen inne på soverommet i mørket.
KoneTilMannenMin Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2008 herregud hur dum er jeg egentligen.. den der lille tingensom ska gå mellom beine, hvor fester man den? de på ryggen fester ju på ryggen ja m den mellom beine hvor fester man den? den er ju sååå kort går det ikke an å justera selen heller`? uffff ufff godt att det er helg snart
PinkBabyDoll Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Du stikker enden inn ned gjennom sprekken i vognen (den som er nederst, nærmest der beina skal være) og fester den på "baksideselen" den har en liten plastdings i enden som du trer løkken på sela innpå. Vanskelig å forklare uten å se på den sammen og uten å veive forklarende m armene... Den trenger ikke være lenge, for alle de andre kan justeres...
KoneTilMannenMin Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. oktober 2008 baksideselen??? den bak ryggen eller? jeg har tre små plastdigns, er det en av de jeg ska tre på selen? ser før meg hur du veiver med armene... men nå førstår jeg hvis du ikke gidde svara mera
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Gjør som meg.. Drit i selen som fulgte med, kjøp en som har "krok" på istedet! Sånn vanlig gå-sele liksom, jeg kjøpte på cubus tror jeg det var!
PinkBabyDoll Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, på selen bak ryggen. I enden av den delen du skal feste den på er det ,ja hva skal jeg si.., en firkanta ring med en liten åpning... inn der dytter du enden på den delen av sela som skal være mellom beina... Håper vi har like seler så vi snakker om det samme da... På samme måte fester du de selene som skal gå over barnets skuldre, mens de som går rundt midja tror jeg jeg festet i stålramma på vogna.
KoneTilMannenMin Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. oktober 2008 ahhhh endelig der fikk jeg det til tusen takk før hjelpen Mamzen, man er tydligen ikke svensk før ingenting hehehe tackar tackar
PinkBabyDoll Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Bare hyggelig det vettu Mener å huske at jeg spekulerte litt før jeg fikk det til også Lykke til med sportsvogndelen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå