Torpekjærringa Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Skal operere skuldra mi på mandag jeg ( og skal inn kl 11.00 - ¨faste fra kvelden før ? har fått en time, hvor en annen pasient avlyste i siste liten pga sykdom ..... så jeg har ikke fått noen info. Noen som kan hjelpe meg litt ? erfaringer ? osv.....
cherry coke Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Ikke fått info? Sykehuset skal jo sende deg et brev med all informasjon du trenger. Ville ha tatt en tlf til sykehuset i morgen.
Torpekjærringa Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, men fikk en avbestillingstime..... og brev kommer nok ikke frem i tide før mandag tenker jeg meg...... og jeg ble så perpleks når de ringte at jeg glemte alt jeg skulle spørre om vettu :o/ men skal ringe opp i morgen . bare tenkte jeg skulle høre her om noen visste )
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 hvis du skal på dagkir, så skal du møte fastende fra 24, nydusjet, uten neglelakk, ringer og øredobber! OG SMINKE skal AV! lykke til
jordbær mathilda Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skal oppereres på neste onsdag,skulder her også. I brevet står det at en skal faste fra kl24 kvelden før. Dette gjelder pastiller,kaffe snus,røyk og tyggegummi også.. En del medisiner som ikke skal tas min.10 dager før opperasjon. Møte nydusjet,vasket med noe som heter hibiscrub(fås kjøpt på appoteket står det) Av med alle smykker inkl. pircinger...... Ingen neglelakk på hverken fingre eller tær... Står masse greier,bare spør hvis du lurer på noe mer;))
cherry coke Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Skal du operere kl 11? Eller skal du legges inn kl 11? Jeg tror uansett du må faste fra kvelden før (ikke røyke heller).
fødte på termin 5/5 Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Hvor og hvilken avd innebærer skal du på? Husk at å faste også tyggis og røyk. Ikke noe å bekymre seg for. Du skal sikkert hjem samme dag, greit å få noen til å være sammen deg etter opr. Da er du rimelig sløv. Skal du ha lokal bedøvelse?
Torpekjærringa Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for svar ) Jeg har stadig vekk betennelser i skuldra som skyldes trange forhold for sener eller nerver, så kirurgen skal meisle bort benete fremspring og påleiringer slik at plassforholdene blir bedre .+ at jeg har et gammelt brudd som han skal pynte litt på........ hva skal du ? hvis jeg kan spørre..... en kollega av meg har tatt samme opr - og syns det var helt for jævlig vondt i etterkant ....urk ( men ingeting kan bli verre enn slik det er nå ...håper jeg ! Lykke til ))
Torpekjærringa Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2008 Skal opereres i Sarpsborg. Skal ha narkose .
fødte på termin 5/5 Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Få noen til å være sammen deg dersom du skal hjem samme dag. Lykke til!
jordbær mathilda Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har en skulder som stadig går ut av ledd,har ventet 14 år på en som er villig til å opperere...!!!! Vet egentlig ikke helt hva de skal gjøre,stramme sener og muskeler tror vi..Legen kan ikke med helt sikkerhet si om det er skader på beinet før han er inne i skulderen å ser! Skal ha en kikkhullsopperasjon i første omgang!! Håper jeg ikke sliter med vondter i lang tid etterpå;)Regner med å være på jobb igjen mandegen etter jeg...opptemist kanskje.. Lykke til du også,høres ut som din opperasjon er litt mer komplisert en min!
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Det kommer ann på.. En del av de pasientene jeg har hatt som har blitt skulderoperert har ikke vondt i det hele tatt, mens andre har kjempevondt.
bambi på isen Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Min mann opererte skulderen i desember 03, han skulder drev å hoppa utav ledd i tide og utide. Han var sykemeldt i laaange tider, ihvertfall en mnd. fullt og sikkert en mnd til i halv sykemelding. Det var bare en kikkhulls operasjon det også!! Lykke til ;-)
jordbær mathilda Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 Åhhh..nei,det hørtes ikke bra ut!! Nei,nei kan ikke være sykemeldt sååå lenge,blir jo gal jeg da!! Jobber i barnehage da,så utsiktene er vel ikke noe særlig bra tenker jeg;(((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå