Gå til innhold

April: Hehe,, ganske festlig ..


vb-76

Anbefalte innlegg

å lese om alle dere gravide, Dere skulle sittet her jeg sitter å sett dere selv ;-) at dere vil dere selv så vondt.. hihi.. spise og spy og være i dårlig form.. Vel, hadde nok vært der selv om jeg hadde hatt en mann da,, er egentlig bare veldig misunnelig. Moro at så mange er blitt gravide på samme tid også.. Så nå er aprilklubben full av nybakte og gravide mødre.. også er det oss som er alene,, i fåtall.

Vi har det hvertfall mye bedre nå, å bo alene, enn sammen med barnefaren!! Deilig å stå på egne ben og bestemme over alt selv. Sånn vil jeg ha det en god stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AMEN!!

Som om jeg skulle sagt det selv... Var jo på prøver'n da vi gikk fra hverandre for ett år siden... Kjente et stort savn ettersom jeg mistet muligheten til å bli mamma i nær fremtid, samt muligheten å kunne gi snupperulle ekte søsken... Nå er HAN pappa igjen til en på 2 mnd, og har 4 barn til sammen med ny samboer... Han er dødsstressa, og jeg unner ham alt høyt blodtrykk og alle bekymringer, he, he... Har ikke lenger savn etter flere barn, har slått meg til ro med at jeg ikke TRENGER flere barn, men kommer muligheten så kommer den... Men skal være VELDIG sikker neste gang hvis det BLIR en neste gang... ;-)

 

Selv nyter jeg livet til fulle, kjenner det er utrolig deilig å ha kontroll alene, selv om det ikke bare er enkelt. Problemet er at jeg har det så godt at jeg sliter med å slippe noen inn i livet mitt... Har en fantastisk beiler, men holder ham på armlengdes avstand av redsel for å bli såret, men mest fordi jeg ikke er villig til å gi avkall på friheten og kontrollen helt enda!! LIFE IS GOOD!!

 

Kos deg med Didrik og friheten til å leve ditt eget liv... ;-) Og ja: Livet er DEFINITIVT bedre alene enn sammen med en man ikke fungerer sammen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, og selv om jeg skal bestemme over meg selv leeeeeenge, har jeg vært på romantisk weekend i helga... He, he... Men for første gang er JEG i førersetet og bestemmer tempo og blir satt på den pidestalen vi alle fortjener å sitte på... ;-)

 

Litt romantikk og ta ting sakte er ikke feil... Gir selvtilliten en diger boost!! Livet er GODT!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...