Emil & Røra Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg syr søte kjoler i Marimekkostoff i størrelse 0-3 mnd. Tar bare kr 80,-pr kjole. Se kjolen i mitt album og send en PM hvis du er interessert.
Emil & Røra Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan lage i andre størrelser på bestilling.
mamarama og lille banan Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 får ikke til å se albumet ditt jeg...du må endre det så bildene dine kan vises for alle på din egen side
Emil & Røra Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Nå har jeg lagt bilde under "våre album" under "emil og røra", i mitt private album på mine sider og i profilen min. Håper du får sett dem nå. Send PM hvis du er interessert. Jeg har funnt frem flere søte stoffer (et annet Marimakko stoff og et Laura Ashley stoff) som jeg skal sy flere kjoler av. Jeg kan lage flere størrelser.
Emil & Røra Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2008 Nå kan dere vel se det? Jeg har link til mitt album inne på profilen min.
Emil & Røra Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2008 Har nå laget kjoler i str 6-12 mnd også! Veldig praktiske med ull body og ullstilongs under nå som kulda kommer.
Emil & Røra Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er nå tom for det brune og rosa Marimekkostoffet. Kan også sy av stoff du selv har liggende/gamle klær du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå