catha80 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Natt til søndag 28.09 kom ei nydelig jente til verden (2 uker før termin). Hun er helt perfekt og fødselen gikk veldig fint (tulla var ute 2 timer etter ankomst til sykehuset). Nå har vi kommet hjem og skal nyte den første tiden.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 gratulerer så mye!såheldig.mye veide hun og sånt da?fått navn da?nyskjerrig jeg:)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer så mye med jenta:-)
Millima Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer så mye! Kos dere masse med jenten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå