mathildes mamma Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Vurderer dette kontra BeSafe. "Alle" jeg snakker med har erfaring med BeSafe, men ingen har erfaring med Maxi Cosi. Noen her?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Vel, vi har brukt Maxi Cosi Priori til vår første datter, og nå kjøpte vi samme setet til vår lille gutt også. Er superfornøyd med det:-) Husker til å begynne med at mange av de jeg gikk på babygruppe sammen med reagerte fordi dette setet kun kan stå forovervendt, men det har likevel kommet svært godt ut i tester både i foreldre og barn og på dinside.no Jeg vil i alle fall anbefale dette setet til alle som spør meg. Veldig enkelt å montere i bil, noe jeg synes er et pluss, lett å ta av trekket å vaske det, flott at jeg med et lite håndgrep kan legge setet bakover når lillegutt vil sove. Flott sete:-)
mathildes mamma Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg regner med at det samme gjelder bakovervendt :-) Er sittestillingen også fin for hodet, eller blir det hengende fremover dersom de sovner (slik at man må stoppe og justere det bakover)?
solita 06 Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har brukt Maxi cosi priori 9-18 kg noen ganger og er fornøyd. Jeg kjører ikke bil, så har kjøpt et pent brukt sete til bruk hos besteforeldre. Fordi jeg ikke har egen bil ønsket jeg et sete som var relativt lett og som var lett å montere i all slags biler. Setet monteres enkelt med vanlig bilbelte og kan bare brukes forover vendt. Tror mange velger setet som sete nr 2 av den grunn. Det er lett å regulere til sovestilling med bare et grep. Sønnen min sitter fint i det og jeg er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå