M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Har jeg fått levert inn søknaden om engangsstønad til nav... Fy flate for en bør som er løftet av mine skuldre.... Får jeg den i retur kommer det nok til å strømme en del hormontårer ja!!!!!!!!! :-)
tiili-my-nov08 Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Flinke flinke deg! Jeg tenker på det hver eneste dag, men nå ser det ut til at jeg må ut til de og få hjelp pga samboeren og jeg ikke passer inn på skjemaet...Så nå må jeg få bestilt en time...Ganske håpløst, selv etter 5 år på juss så er det skjemaet der en utfordring, vet godt hva jeg har krav på og klarer å lese reglene men utfyllingen krever master i noe helt annet tydeligvis.... Er bare 8 uker igjen, så jeg må virkelig få ut fingeren.....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Uff nei det er ikke rart vi ikke klarer fylle dem ut... Tok dem med til nav i forrige uke jeg, men hun nav dama visste fint lite om hvordan man fyller dem ut selv, så jeg måtte gå derfra like lite klok som før jeg kom.. Men har fylt dem ut så godt jeg kunne, og i dag fikk jeg en annen nav dame til å se igjennom det, og hun sa det så ok ut.. Men hun så bare så vidt igjennom det da, så det gjenstår å se.......... Nei nav er ikke bare bare...........................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå