h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Når og hvordan bruker vi det.... Er det vinter jakke eller høstjakke??(kanskje jeg er dum, men....??)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Har lurt på dette selv jeg En venninne kjøpte for noen dager siden. Var litt sånn gummiaktig i stoffet og skulle være både vind og vanntett, men er ikke foret så virket ikke veldig varm. Sikkert fin med en fleece eller noe under.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Gutten min har soft shell jakke. Og den er ikke tykk nok til å bruke om vinteren synes jeg. Men holder nok godt utover høsten, og holder godt med varme klær under. Er vind og vanntett. Har brukt den nesten hver dag på skolen nå i høst, og ser enda like fin ut. Kjøpte den på salg på en sport butikk.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, var egentlig sånn som jeg trodde..... at den ikke kan brukes om vinteren.. ser i slike kataloger at de er avbildet som klær man kan bruke i alpinbakken, men jeg tror den blir for kald.......
Raych Skrevet 2. oktober 2008 #5 Skrevet 2. oktober 2008 Hehe, her hvor jeg bor kan den brukes både høst, vinter og vår. Du kan sikkert bruke den i alpintbakken også med fleecejakke under f eks. Den er jo vindtett. Dessuten er man jo ganske aktiv i bakken...
bente69;) Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 Vi har kjøpt en billig og god en på www.sportman.no den er brun med rosa sømmer detaljer. De hadde den i guttefarge også. Ett minus med jakken er at den puster ikke noe særlig, så det kan fort bli litt klamt om det blir varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå