Gå til innhold

Ut på tur, aldri sur...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått månedsoversikt fra barnehagen, og der står det at det skal være en turdag i midten av oktober. Det skal være litt forskjellige aktiviteter og de skal grille pølser. På informasjonen står det at de eldste barna på avdelingen får lov til å dra, mens min lille turboM blir regnet som en av de minste og må være igjen på avdelingen sammen med 3 andre som ikke kan gå ennå. Og, gjett hva de får som "plaster på såret"? Jo, fiskepinner! Jeg måtte le da jeg så det. Hadde det vært meg, hadde jeg følt meg skikkelig snurt, og jeg ble det en stund på vegne av lille turboM. Vet at han elsker å løpe rundt i skogen, og liker best å være sammen med de eldre barna. Når han ser at de skal av gårde, og han må være igjen sammen med de som ikke kan gå, tror jeg han kommer til å føle det blodig urettferdig. Men, men, skjønner jo også barnehagen. Vanskelig når de bare er 3 voksne på hans avdeling, og bare 1 voksen skal bli med på tur. Så, jeg får bare håpe at noen av de andre barna ikke kan bli med, for da står lille turboM først i køen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskepinner som trøst tror jeg jammen ikke hadde fungert hos mine barn!!!

Håper lille turboM får komme seg på tur. det hørtes jo ut til å være en alle tiders dag for de som får lov å være med!

Ikke alltid lett å være størst blant de minste skjønner jeg.

Skrevet

Hahahaha, fiskepinner... Jommen sa jeg smør:) Det var ikke akkurat å slå på stortromma vel....

Får håpe noen melder avbud, så lille turboM får være med på tur.

Skrevet

Huff - det er ikke enkelt å være minst og ikke få leke med de store hele tiden.

Men fiskepinner kan være godt, ihvertfall når man er sulten så jeg synes ikke det er så ille :o)

Håper at han får være med når dagen kommer. Det er sikkert mye mer stas å være i skogen enn i den samme "gamle" barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...