Gå til innhold

Å stryke

Anbefalte innlegg

Skrevet

på teoriprøven var ikke kjekt for eldstejenta, for halvannen måned siden.

Men idag har hun greid den!!!!

HURRA HURRA HURRA!!!

Så nå venter kjøretimer og forhåpentligvis oppkjøring og sertifikat før jul!

God jul! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gode nyheter! Snart kan jo eldstejenta avlaste med litt kjøring hit og dit. Det blir bra!

Jeg husker selv jeg var redd for teoriprøven, og klarte den med et nødskrik. Men, da jeg kjørte opp, så tok jeg teoriprøven først og kjørte opp samme dag. Fort gjort!

Skrevet

Ja, det gjorde jeg også,- teori og førerprøve samme dag, men nå er det slik at teoriprøven må være bestått før de får lov å melde seg opp til oppkjøring. så det så. Derfor hastet det for henne å klare det ellers ville oppkjøringen kommet langt utpå nyåret. Og det kan jeg love deg er ille for en jente som er "straffet" med bursdag i desember :-)))

Skrevet

Da kommer det til å bli verdens beste bursdagspresang og julepresang i ett! Dere får kjøre masse med henne, så hun består kjøreprøven med glans :-)

Skrevet

Hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er stas å stå på både teori og oppkjøring. Jeg tok lappen for fem år siden og jeg er litt stolt enda egentlig :-)

Skrevet

Åhh, så deilig da.

Nå begynner jo moroa, med kjøretimer og mørkekjøring og det aller beste, glattkjøring på bane:)

Skrevet

SÅ flott!

Dette må jo være nok en opptur for selvtillitten, så jeg skjønner du er glad.

Har 2 søstre med bursdag i desember og den ene har aldri kommet over at det er mulig med bursdag så sent på året :o) Hun fikk sine barn i februar og mai og de var godt planlagte!

Lykke til med all øvelseskjøringen, det kan bli gode stunder med mor og datter i bilen i tiden fremover.

Klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...