frøydis m/ 4 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 på teoriprøven var ikke kjekt for eldstejenta, for halvannen måned siden. Men idag har hun greid den!!!! HURRA HURRA HURRA!!! Så nå venter kjøretimer og forhåpentligvis oppkjøring og sertifikat før jul! God jul! :-)
coscos Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Så gode nyheter! Snart kan jo eldstejenta avlaste med litt kjøring hit og dit. Det blir bra! Jeg husker selv jeg var redd for teoriprøven, og klarte den med et nødskrik. Men, da jeg kjørte opp, så tok jeg teoriprøven først og kjørte opp samme dag. Fort gjort!
frøydis m/ 4 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, det gjorde jeg også,- teori og førerprøve samme dag, men nå er det slik at teoriprøven må være bestått før de får lov å melde seg opp til oppkjøring. så det så. Derfor hastet det for henne å klare det ellers ville oppkjøringen kommet langt utpå nyåret. Og det kan jeg love deg er ille for en jente som er "straffet" med bursdag i desember :-)))
coscos Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Da kommer det til å bli verdens beste bursdagspresang og julepresang i ett! Dere får kjøre masse med henne, så hun består kjøreprøven med glans :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er stas å stå på både teori og oppkjøring. Jeg tok lappen for fem år siden og jeg er litt stolt enda egentlig :-)
Mariamin Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Åhh, så deilig da. Nå begynner jo moroa, med kjøretimer og mørkekjøring og det aller beste, glattkjøring på bane:)
Trollmora Skrevet 2. oktober 2008 #7 Skrevet 2. oktober 2008 SÅ flott! Dette må jo være nok en opptur for selvtillitten, så jeg skjønner du er glad. Har 2 søstre med bursdag i desember og den ene har aldri kommet over at det er mulig med bursdag så sent på året ) Hun fikk sine barn i februar og mai og de var godt planlagte! Lykke til med all øvelseskjøringen, det kan bli gode stunder med mor og datter i bilen i tiden fremover. Klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå