Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 flat mage om 2 uker, allerede i dag gikk det rykter om at Martha hadde personlig trener på besøk i lommedalen, la nå dama være barselkvinne enn og slite seg ut med trening for en flat mage.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Tja, Katrine er ung, slank og veltrent, det var jeg også da jeg fikk førstemann, og hadde flat mage igjen før det hadde gått 14 dager. Helt uten diett eller trening... Værre med Martha gitt, godt voksen og tredjegangs, ikke like lett da nei, må nok et korsett til der ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde Märtha hatt lysst til å "være barselkvinne" så hadde hun helt sikkert vært det. Hun har nok ryggrad til det, ja... Men hadde jeg vært som henne og hatt råd til personlig trener så ser ikke jeg noen som helst grunn til å ikke trene og komme meg fort i form igjen etter fødsel. Misunnelig eller??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Ja, det må vel være himmelsk å ha betalt hjelp, råd til å ha mannen hjemme for alltid (hva jobber egentlig Ari med?) og i tilleg ha råd óg tid til å ha personlig trener 1 uke etter fødselen.
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Kan jo hende det er Ari som trenger å trene litt, krever vel litt energi å være eneste hane i kurven blandt en kvinne og 3 småjenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå