polarn & pyrene Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 På mandag kommer det et medium til meg for å se om det går igjen noen her. Det er slik at min lille bror gikk bort for 4 år siden når han var 18 år og nå i det sisste har jeg hatt en merkelig følelse hver gang jeg er hjemme. Bildet hannes rammler ned av veggen og det høres ut som det smeller i dører. Har blitt helt overtroisk det sisste året. Så for noen dager siden sitter jeg og mamma å prater litt om dette og da kommer det en venninde av mamma og sier hun kan komme hjem til meg å "prate" med han og se om det er han som er her hoss meg. Jeg er ganske så skeptisk til dette. Vet ikke om jeg skal tro på slikt eller ikke. Men på mandag kommer hun i alle fall, så får jeg se med egne øyne om dette er sant eller ikke. Har noen andre vært borte i slikt? Hva er deres syn på slikt?
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er mørkeredd fra toppen og ned i stortåa ... så jeg driver en stadig pågående kampanje for å overbevise meg selv om at slikt bare er tull. Hadde jeg tillatt meg å tro på det hadde jeg nok fått nerveproblemer, for jeg er så utrolig "skvetten" og husredd av meg.
polarn & pyrene Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg også er kjempe mørkeredd og slikt av meg, men jeg føler en indre ro av at lille bror er her og passer på meg og barna mine. Er redd for hva hun finner ut om han er her og blir lei meg om hun ikke kan finne lillebror her. Har så delte meninger om dette selv.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hmmm, om det var noen jeg kjente og visste at ikke ville meg vondt så hadde jeg kanskje ikke vært redd ... men hadde ikke syntes at det var bare ok å bli "overvåket" av noen jeg ikke kan se heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå