Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Kokt vann i dag, har på sånn Avent-flaske, gitt han noen t-skjeer i dag. Kan jeg gi av samme vann i morgen/flere dager, eller bør jeg koke nytt i morgen?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde DU villet drikke gammelt kokt vann kanskje??? Kok nytt!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Det er jo ikke gammelt om det står i kjøleskapet i noen dager!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Vann som blir stående mister "piffen" og smaker tamt. Jeg hadde i alle fall kokt nytt vann til min unge
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Hadde ikke kostet meg en kalori å drikke en dag gammelt kokt vann nei... Herregud.....tenk på alle menneskene rundt omkring som drikke skittent/forurenset vann da....!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Ehhhhm.... Mulig jeg er dum, men koke vannet....? Why? Kan de ikke drikke det fra springen heller nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå