Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 kællen har så sårt behov for tarmskyll og jeg har ikke peil på hvor jeg skal finne det. bor i østfold ca en time unda oslo. noen som vet hva sånt koster og hvor de gjør det evnt åssen steder jeg kan høre.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 næææmen, har han spist sokker og tennisballer igjen, då? Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men hvorfor trenger han det så sårt, da?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 hehe sårt tenger han det vel ikke hehe var mer en skrive metode.. men han vil gjerne ta det..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Det bør han jo absolutt ta synes jeg!! Har tatt en runde selv nå og det hjelper jammen meg på form, humør, fordøyelse, you name it!! Driver gjerne litt reklame for Tveitan-klinikken, de er utrolig flinke og hyggelige der. Vet ikke om noen andre steder man kan gjøre det, men dette er hvertfall midt i Oslo, i nærheten av Egertorget. Se på www.tarmskylling.no for mer info. Forresten så koster en behandling 890 kroner nå. 790 for studenter/pensjonister/uføre. Du får satt opp en klokketime, selve skyllingen tar opp til 40 minutter. Så har du tid til å kle av/på deg og sitte på do litt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Tarmskylling har ingen helsegevinst eller medisinske fordeler - tvertimot er det faktisk meningen at det skal befinne deg en del bakterier og mikroorganismer der. Alt pratet om "slaggstoffer" og rensing av tarmen er voodoo funnet på av folk som vil gjøre lettjente penger. Blir jo en annen sak om man syns det er godt å ta det, da - og at det er derfor man gjør det..... hilsen sykepleiern
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #8 Skrevet 2. oktober 2008 For en vanlig frisk og normalt slank person så har det selvsagt ikke mye for seg. For min del så hadde jeg candida sopp, og det så jeg på tarmskyllingen - noe _sånt_ skal altså ikke befinne seg i kroppen... ser også at man får ut mye gammelt slagg som har sittet lenge i tarmene. For min egen del tok jeg en runde ifjor høst og har tatt en runde i høst. Begge gangene har jeg blitt i mye bedre form, gått ned noen kilo, sluttet å være oppblåst, fått mindre luft og luftplager i magen og tarmene - i det hele tatt har jeg følt meg mye bedre etterpå. sykepleiern har kanskje aldri prøvd det selv? Hilsen anonym 21.03
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #9 Skrevet 2. oktober 2008 Ikke direkekte vondt, men kan være litt ubehagelig hvis man har mye 'gammel dritt' for å si det sånn.. Kan bli litt kvalm og uvel underveis, men etterpå føler man seg mye bedre!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Fins ingen dokumentert forskning som viser at dette har noe for seg. Din objektive opplevelse er en helt annen sak - hvis du liker det og vil betale penger på det så værsågod.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Skal vel være "subjektive" opplevelse tenker jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå