Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Tok en cb i sted.den ble svak positiv med engang.Noe svakere nå..tok en billigtest som viser negativ. Må vel smøre meg med tålmodighet....Hva tror dere?? Hjertet mitt hoppet over et slag for å si det sånn:)
venter-på-deg Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Det sies at en strek er en strek uansett styrke cb'en er vel noe mer "ømfintlig" enn disse billigtestene, slik at den kan slå raskere ut. Ser ut som du har en spire:) Gratulerer så mye !!
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for svar:) Tror ikke helt på det før jeg evt får en sterkere strek,men takk for at du er positiv i hvertfall hehe;-) Er bare 10 dpo så er vel i tidligste laget for testing..Er veldig spent på testen i morgen..Håper du har rett:-))lykke til,til deg også. Klem
megogknotten Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 hmm.. jeg har testet negativ på 4 billigtester.. er 5 dager over ikm.. nå blei jeg nysgjerrig her!
venter-på-deg Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Takk for det:) Håpet må alltid være på plass inntil det motsatte er bevist. Kanskje vanskelig, men et fint motto i grunn Forstår veldig godt nervøsiteten...Hadde nok vært det selv. Men jeg er veldig sikker på at du er gravid så lenge du har sett 2 streker Si ifra når du har testet da imorgen;) Krysser fingre for deg jeg, klem
venter-på-deg Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 løp & kjøp en CB ch_88, hehe Tror ofte de billigtestene trenger litt mer hcg enn CB testene. Alt etter hvor mye du produserer da. Tror jeg ville tatt meg en tur på apoteket om jeg var deg
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2008 Et så irriterende.Jeg bestilte en digital test men så fikk jeg en vanlig..arhh,nå får jeg ikke sove i natt...!!!!!Krysset er enda svakere nå enn i sted..
venter-på-deg Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Test med morgenurinen i morgen tidlig. At streken blir svakere utover dagen/kvelden er naturlig. Du inntar vesker iløpet av dagen som skilles ut med urinen. Så ikke fortvil...
LucyQ Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Hallaien Manna!!! Dette høres bra ut! Jeg følger med deg her inne. Håper du får en skikkelig positiv test nå!!!!!!! Klemmer og lykkeønskninger fra en som venter i spenning på oppdatering=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå