Gå til innhold

Lurer...

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en cb i sted.den ble svak positiv med engang.Noe svakere nå..tok en billigtest som viser negativ.

Må vel smøre meg med tålmodighet....Hva tror dere??

Hjertet mitt hoppet over et slag for å si det sånn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at en strek er en strek uansett styrke :)

cb'en er vel noe mer "ømfintlig" enn disse billigtestene, slik at den kan slå raskere ut.

Ser ut som du har en spire:)

Gratulerer så mye !! :)

Skrevet

Takk for svar:)

Tror ikke helt på det før jeg evt får en sterkere strek,men takk for at du er positiv i hvertfall hehe;-)

Er bare 10 dpo så er vel i tidligste laget for testing..Er veldig spent på testen i morgen..Håper du har rett:-))lykke til,til deg også.

Klem

Skrevet

hmm.. jeg har testet negativ på 4 billigtester.. er 5 dager over ikm.. nå blei jeg nysgjerrig her!

Skrevet

Takk for det:)

Håpet må alltid være på plass inntil det motsatte er bevist.

Kanskje vanskelig, men et fint motto i grunn :)

Forstår veldig godt nervøsiteten...Hadde nok vært det selv. Men jeg er veldig sikker på at du er gravid så lenge du har sett 2 streker ;)

Si ifra når du har testet da imorgen;)

Krysser fingre for deg jeg, klem :)

Skrevet

løp & kjøp en CB ch_88, hehe :) Tror ofte de billigtestene trenger litt mer hcg enn CB testene. Alt etter hvor mye du produserer da. Tror jeg ville tatt meg en tur på apoteket om jeg var deg ;)

Skrevet

Et så irriterende.Jeg bestilte en digital test men så fikk jeg en vanlig..arhh,nå får jeg ikke sove i natt...!!!!!Krysset er enda svakere nå enn i sted..

Skrevet

Test med morgenurinen i morgen tidlig. At streken blir svakere utover dagen/kvelden er naturlig. Du inntar vesker iløpet av dagen som skilles ut med urinen.

Så ikke fortvil...

Skrevet

Hallaien Manna!!!

Dette høres bra ut! Jeg følger med deg her inne. Håper du får en skikkelig positiv test nå!!!!!!!

Klemmer og lykkeønskninger fra en som venter i spenning på oppdatering=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...