*lykkelig med lilleprinsemann* Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Var på min andre modningsakupunkturtime idag, den første gikk veldig greit - kjente nesten ikke noe til når hun satt nålene. Men i dag var det en annen enn sist som satte nålene, og det gjorde sååå vondt! Det var også flere nåler denne gang enn sist og det var akkurat som om hun vridde på nålen i det hun stakk den inn. Skikkelig vondt:( Da jeg kom hjem så jeg at der hvor nålen var blitt satt i magen (under navlen) der var det et stort blåmerke med blodutredelse, ser skikkelig ille ut! Noen med samme erfaring? Er det vanlig at man skal få blåmerker og at det skal være ømt der hvor akupunkturnålen har vært? Var ikke slik etter 1. time :S
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 jeg går til akupunktur for bekkenløsning, og jeg har fått et blåmerke oppå vrista på foten etter nålene. han jeg går til vrir også på nålene, han sier at de sitter best/best virkning hvis man kjenner at muskelen kramper seg litt rundt nåla. da sitter den riktig. jeg opplever også at det er veldig forskjellig hvor vondt det er når han setter nålene. noen gangerkjenner jeg det knapt, mens andre ganger er det kjempevondt. han sier det kommer an på min dagsform også. men nå er det jo ikke samme grunn til at jeg går til akupunktur da, men dette var min erfaring sånn generelt.
*lykkelig med lilleprinsemann* Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2008 ok, tusen takk for svar:) men da er det ikke unormalt med andre od å få blåmerke der nålene har vært, ble litt bekymret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå