Mannemii Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 herbalife? bra?dårlig? hører så mye forskjellig,derfor æ lure..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Kjempebra ! Skulle gjerne fortsatt men det blir dyrt synes jeg. Men begynner du å selg selv blir det jo billig. Jeg har ikke sertifikat så da stoppet det seg selv. Men kan apsolut anbefale det. Smaker godt også! ( har prøvd flere shaker av andre merker som jeg rett og slett ikke klarer å svelge)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Det er veldig bra så lenge du bruker det.. Men når du slutter går du fort tilbaker der du startet! Brukte de i vel ca to år o tok av 15 kg. sluttet og fortsatte å trene og levde sundt. men gikk fort opp igjen etter at produktene var ute av kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå