Gå til innhold

noen som kjenner til?


Anbefalte innlegg

Skrevet

herbalife? bra?dårlig? hører så mye forskjellig,derfor æ lure..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra ! Skulle gjerne fortsatt men det blir dyrt synes jeg. Men begynner du å selg selv blir det jo billig. Jeg har ikke sertifikat så da stoppet det seg selv.

 

Men kan apsolut anbefale det. Smaker godt også! ( har prøvd flere shaker av andre merker som jeg rett og slett ikke klarer å svelge)

 

 

Skrevet

Det er veldig bra så lenge du bruker det..

Men når du slutter går du fort tilbaker der du startet!

Brukte de i vel ca to år o tok av 15 kg. sluttet og fortsatte å trene og levde sundt. men gikk fort opp igjen etter at produktene var ute av kroppen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...