Gå til innhold

Er så trist... Hvorfor leser jeg de dumme dødsannonsene :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i avisen at en nydelig liten gutt hadde dødd i mammas mage... Leste tilfeldigvis dødsannonsene rundt uke 12, da hadde ei lita jente mistet livet i mors liv... Nå klarer ikke slutte... Har hatt et litt vanskelig svangerskap, og har hele veien vært bekymra for den lille babyen i magen min! Blir ikke bedre av at det stadig dukker opp dødsannonser på barn som ikke får oppleve livet! Jeg får så vondt av de stakkars foreldrene, det er mitt verste mareritt! Gråter i strie strømmer, og får så lyst til å hjelpe... Alle mine tanker går til de stakkars etterlatte! Snakk om å skape seg problemer, jeg VET jo at jeg ikke bør lese...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda! Dette hørtes ikke bra ut. Jeg synes nok du bør prøve å ligge unna den delen av avisen altså. Er vel ikke for bra for huleboern din at mamma girer seg sånn opp heller =)? Ta deg selv i nakken når du nærmer deg den delen og si høyt til deg selv at "du får ikke lov!" Så kan du flire litt av deg selv heller enn å gråte for de triste skjebnene.

Skrevet

Skriver man dødsannonse på et 12 uker gammelt foster???

Hvor er det du leser dette? Avisa eller på nettet?

Skrevet

Anonym 20:21, hva med å faktisk lese hva hun har skrevet? :P

Skrevet

Hehe, NÅ skjønner jeg, når HI var i uke 12 selv :P

Skrevet

Prøv heller å unngå den delen av avisen hvis du ikke "takler" det så godt. Fokuset skal være på deg og den lille i magen din nå. Og det viktigste er at du har dt bra.

Jeg leser dødsannonsene fordi jeg desverre er en av dem som måtte sette inn en selv for noen mnd siden. Har på en måte blitt en stor del av meg og det er en del av hva livet handler om.

Jeg tror også at når du ser det, forstår du at man er heldig som får et levende barn. Og du blir kanskje bitelitt mer takknemlig. Det er mange som lukker øynene, tror det aldri skjer i dt hele tatt og tenker at det aldri vil skje med akkurat seg selv i allefall..

Det gjør tydeligvis ikke du, og det tror jeg gjør deg til et litt bedre menneske.

Skrevet

Vil bare si at jeg er enig med BoblisMedEngleguttog spire:)

Skrevet

Takk damer :) Vet ikke hvorfor jeg føler jeg må lese dem, begynte med at en bekjent døde, så ble det bare så jeg fortsatte da det desverre sto om den lille jenta :( Men har faktisk ikke lest dem siden i går nå, får bare prøve å tenke positivt å være takknemlig for jenta i magen min! Vet jo at det helst vil gå bra med oss - får prøve å holde fokus på det! Men tankene går fremdeles til de som mister sine små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...