Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg lager like godt en egen tråd jeg, uten deres innlegg og henvisninger hadde jeg nok latt gutten min vaksineres, det er utrolig bra det finnes folk som dere. Jeg er sykepleier så jeg har et visst grunnlag når det gjelder å tolke medisinsk stoff og artikler. Må si dere gjennomgående legger ut mye bra. Dere gjør en fantastisk jobb!! Stå på!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 At man kan ta en så stor avgjørelse pga ting man har fått fra et nettforum, skjønner ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Dette er avgjørelser jeg har tatt på bakgrunn av den "forskningen" jeg selv har gjort på temaet. Men det var gjennom disse flotte folkene her inne at jeg fikk øynene opp for hva slags "medisin" vaksiner egentlig er. Jeg har lest side opp og side ned om temaet og har tatt et valg jeg står for på bakgrunn av den samlede info. Ja, endelig er jeg vaksine-nekter jeg også, dette er et stort steg for en sykepleier, som strengt tatt har vært hjernevaska av det medisinske systemet i over 10 år. Mine unger får ikke en enste vaksine mere. De to eldste er vaksinerte, med endel bivirkninger begge to, som jeg valgte å neglisjere. Men sistemann skal ikke få en enste en!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Ja der var her inne at jeg også hørte om vaksiner og bivirkninger for første gang, jeg er også ansatt i helsevesenet og hadde vanskelig for å tro på alt dette før jeg hadde satt meg grundig inn i temaet. Jeg tok min avgjørelse for nesten 2 år siden og venter snart min neste uvaksinerte unge. Førstemann er frisk som en fisk og hs og legen er alltid like imponert når jeg forteller at han aldri har vært syk.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Anonym 18.33 Avgjørelsen er nå helt sikkert ikke gjort på grunnlag av nettforumet,MEN en grunn til å søke selv og gjøre seg trygg på emnet før man tar en avgjørelse. Må ærlig innrømme at enkelte er litt korte i sin fatning av hva som vedgår av vaksiner og info. Hvem i all verfen tror at foreldre slutter å vaksinere på det som legges ut her???? Det er snakk om å åpne øynene og selv forfølge det man ønsker for sitt barns beste. Altså får mitt barn en viss type astma medisin og mange på et nettforum kommer med sine erfaringer, da negative. Så ville jeg da faktisk fundert litt og fulgt opp dette selv....!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 De flete her inne fatter nok at dette ikke er en avgjørelse basert på kun nettdebatt! Uansett jeg er strålende fornøyd med uvaksinerte barn.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 har du TO barn som har fått ENDEL bivirkninger etter vaksine? merkelig, vært uheldige dere da. Kan du utdype disse bivirkningene de har fått noe dypere?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Ja dere er vel strålende fornøyde helt til det kommer en epidemi av et eller annet slag tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 den dagen det kommer en epidemi av et eller annet er mine barn trygge, jeg vet hva jeg gjør og vet også at dere som vaksinerer ødelegger helsa til ungene deres fundamentalt. jeg har tatt mitt valg for 12 år siden, og er fullstendig trygg på at det er rett, jeppe jeg reiser med barna, og det går så fint så, vi møter utlenninger, det går også helt bra!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #10 Skrevet 1. oktober 2008 Kjære vene.. Du virker ikke helt der du skal være HI.. Får håpe du aldri støter på en innvandrer med tuberkolosesmitte da. Det er faktisk veldig på vei tilbake alle disse sykdommene det vaksineres mot. Barn som ikke er vaksinert, burde nektes legehjelp når de får den/de sykdommmene... Trangsynte foreldre. Husk at du setter også andres barn i livsfare.
Libido- Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 Er vel ingen som gjør det? Det blir jo som regel henvist til både bøker og artikler på nett. Her er f.eks en bok som handler om vaksinens historie. Den er hverken for eller mot. Men man får veldig mye informasjon til å ta et valg. http://www.tidsskriftet.no/index.php?seks_id=1529727
Libido- Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Tror du ikke de som velger å ikke ta vaksine har satt seg inn i senarioet med at barnet kan få den, og den sykdommen. Tror du vi later som om de ikke kan bli smittet? Tror du legene har like lite greie på, samt ingen medisiner "mot" de sykdommene som eventuellt kan dukke opp? Det er det mest idiotiske spm jeg får! gah!. Hva med deg selv, er du like redd for å få de sykdommene? Da regner jeg med at du holder styr på når vaksinene du har tatt går ut, og du må revaksineres.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Gud hjelpe meg, hva er det som feiler dere vaksinekveg? "Barn som ikke er vaksinert, burde nektes legehjelp når de får den/de sykdommmene... Trangsynte foreldre. Husk at du setter også andres barn i livsfare." Hvorfor ikke bare kalle oss mordere, fordi vi velger bort noe som er helt frivillig i et demokratisk land!? Jævla fascist!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 hvordan VET du at barna dine er trygge om det kommer en epidimi? og hvordan VET duat de som vaksinerer barna sine ødlegger helsa deres fundamentalt? Er ikke dette litt drøye påstander? jeg ønsker å vite hvordan du da VET dette slik at jeg kan ta et riktig valg. For du VET tydligvis noe ingen andre i verden VET med sikkerhet, da noen forskere mener de vet vaksinering er bra mens andre mener de vet det er skadelig, er ingen av de så bastante som deg.... Så kom igjen og opplys meg...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #16 Skrevet 1. oktober 2008 Du kan jo begynne med å lese noen av de mange linkene som er lagt ut av vaksinemotstandere den siste uken...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 la de bare ødelegge barnas helse med giftige uvirksomme vaksiner.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #18 Skrevet 1. oktober 2008 jeg har lest veldig mye fagstoff fra begge sider av saken, og jeg kan si jeg syntes det er vanskelig å velge for det er mange gode argumenter for og imot. Syntes derfor det er intressant at noen som virkelig har oppdatert seg på begge sider av saken kan være så skråsikker på at det ene er riktig. da har jeg vanskelig for å tro at den personen tar valg ut ifra seriøs og troverdig informasjon. da tror jeg du hadde hatt litt vanskeligere for å velge. derfor lurer jeg på hva du vet som jeg ikke vet siden du VET dette med sikkerhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå