Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg lager like godt en egen tråd jeg, uten deres innlegg og henvisninger hadde jeg nok latt gutten min vaksineres, det er utrolig bra det finnes folk som dere. Jeg er sykepleier så jeg har et visst grunnlag når det gjelder å tolke medisinsk stoff og artikler. Må si dere gjennomgående legger ut mye bra. Dere gjør en fantastisk jobb!! Stå på!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 At man kan ta en så stor avgjørelse pga ting man har fått fra et nettforum, skjønner ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Dette er avgjørelser jeg har tatt på bakgrunn av den "forskningen" jeg selv har gjort på temaet. Men det var gjennom disse flotte folkene her inne at jeg fikk øynene opp for hva slags "medisin" vaksiner egentlig er. Jeg har lest side opp og side ned om temaet og har tatt et valg jeg står for på bakgrunn av den samlede info. Ja, endelig er jeg vaksine-nekter jeg også, dette er et stort steg for en sykepleier, som strengt tatt har vært hjernevaska av det medisinske systemet i over 10 år. Mine unger får ikke en enste vaksine mere. De to eldste er vaksinerte, med endel bivirkninger begge to, som jeg valgte å neglisjere. Men sistemann skal ikke få en enste en!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Ja der var her inne at jeg også hørte om vaksiner og bivirkninger for første gang, jeg er også ansatt i helsevesenet og hadde vanskelig for å tro på alt dette før jeg hadde satt meg grundig inn i temaet. Jeg tok min avgjørelse for nesten 2 år siden og venter snart min neste uvaksinerte unge. Førstemann er frisk som en fisk og hs og legen er alltid like imponert når jeg forteller at han aldri har vært syk.