WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Etter å ha prøvd i hele 4 uker, satt spira på første forsøk gitt:) Vi har ei datter fra før,og giftet oss i aug. Er både sjokka og overlykkelige at vi har vært så heldige igjen, og at det skjedde så fort! Er vel 4+2 i dag om jeg regner riktig.. Slutta på pilla 8/8, og jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL rundt 15 /9. Så sånn ut, og det virker sånn. Men legen som jeg snakka med i stad, kom til 7 uker. Men ho tok jo utg.pk fra første dag i siste mens (12/8, som kom rett etter jeg slutta på pilla etter å ha utsatt mensen en uke Hva er mest riktig da? Fikk negativ test på fredag og lørdag, men positiv på mandag:) Håper å bli kjent med flere vordende mødre her inne!
Nanamor Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Gratulerer og velkommen hit ) Det må jeg si ja, den satt fort, kjekt da Vi er omtrent like langt vi da, jeg fikk positiv test på fredag, etter 6mnd prøving )
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2008 takk, og gratulerer til deg også! Så gøy at den endelig satt hos deg og da kos deg videre i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå