Gå til innhold

Ammingen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere :) jeg har født mitt første barn nå i september å koser meg mye. men etter fødselen så har jeg mistet matlysten heeeelt:( er det vanlig eller?? kan det ha noe med at jeg ammer?? jeg prøver alikevell å spise . men jeg har absolutt ingen matlyst å det virker nesten skummelt.. ka om jeg alldri skal like å spise igjen. hehe :D noen andre ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ps,glemte å skrive at jeg går å fryser hele tiden også.. skjønner ikke , det er ikke noe kaldt her hjemme heller.. det var alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. Jeg fikk mitt første barn 10 sept og har heller ikke hatt noe særlig matlyst... Første uka ++ hadde jeg ikke matlyst i det hele tatt og gikk ned alle kg jeg hadde lagt på meg.. men jeg pressa i meg litt mat for det da.. Jeg har oxo frysi en del.. Så er nok sikkert ganske vanlig, kroppen har jo vært igjennom en stor påkjenning.. Men jeg har de siste dagene fått igjen matlysten og det er bra.. Hvis du ikke får i deg noe særlig mat er det uansett viktig at du drikker masse når du ammer... Så ikke du blir helt dehydrert.. matlysten kommer nok tilbake etterhvert...;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra å høre at det er noen andre :) håper det snart går over.. det at jeg fryser også, pakker jo meg inn i all slags klær når jeg går hjemme. ser ikke riktig klokt ut . hehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde akkurat det samme da jeg fikk jenta mi, 07.09. Matlysten er fremdeles redusert i forhold til hvordan jeg normalt er, men det er blitt mye bedre - for de to første ukene hadde jeg ikke lyst på noen ting.

Jeg har slitt veldig med ammingen og melkeproduksjonen, men det virker som om det er blitt litt bedre de siste dagene så jeg krysser fingre for at det skal gå seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veeeldig mye mindre matlyst enn jeg hadde i graviditeten. Første dagene etter fødsel spiste jeg bra,lå på sykehushotell med DEN gode maten :)

Men nå etter vi har kommet hjem er matlysten laber,glemmer liksom å spise.. :/

Sikkert et ganske vanlig fenomen dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...