Gå til innhold

FURILAKS!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAR DU GIFTA DEG????????

 

Har ikke hørt et knyst om dette jo! Makan! Er det jeg som har vært altfor lite aktiv her i det siste eller er det du som har holdt kjeft? ;)

 

Men altså: Grattis i massevis!!!!

 

Stor klem fra Sessa, som stortrives som frue

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt, synes jeg så deg nå...

Skrevet

dytte en gang til...

Skrevet

dytte enda en gang!

Skrevet

dytter enda en gang, så deg jo her igjen nå! ;)

Skrevet

Haha! Hei! JA, JEG HAR GIFTA MEG!!

 

jeg har vært litt avslappa til det hele egentlig, vi dro jo vekk og ble mann og kone i Madrid:)

Men med 16 venner på slep, ble det en fantastisk dag! Over all forventning faktisk, alt bare klaffa helt og fullt:)

 

Føles bra med ring på finger'n! Og innen helgen er omme, bor vi i vår egen 3-roms, endelig!

 

 

Skrevet

Så herlig! Hørtes ut som et herlig bryllup, ikke min stil, men herlig likevel. Gratulerer i bøtter og spann med både ekteskapet og leiligheten.

 

Ring på fingeren er digg... gleder meg til å få på meg min igjen. Er vel 2,5 år siden den satt på rett finger og det siste året så har jeg ikke fått den på i det hele tatt. ;)

Skrevet

Tusen takk!

 

Såpass lenge siden du har hatt den på altså, må jo få normale fingre igjen snart nå?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...