Suretær Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 trodde det vanlige var å være kvalm om morgenen? Jeg er altså kvalm om ettermiddagen og tidlig kvelden så går det over igjen når jeg har spist middag. andre som har det sånn? Jeg er overraskende fresh om morgenen, våkner tidlig, spretter opp og er i kjempeform! Merkelig så forskjellige vi er..
Vil Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Det med morgenkvalme er visst en myte for de fleste? Jeg blir i allefall kvalm når det er FOR lenge siden jeg har spist. Har litt marie-kjeks eller biola stående hvis jeg kommer løpende sent hjem fra jobb og må skyndte med å lage middag mens kvalmen allerede har satt i gang brekningene. Om morgenen er det jo også lenge siden mange har spist, men om man spiser litt rett før man legger seg er det kanskje litt hjelp i det morgenen etter? Jeg kan være kvalm både på morgen og kveld.
Månefeen ♥ Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Samme med meg! Om morgenen får jeg i meg frokost og nyter den. Utover dagen, i 13-14 tiden begynner kvalmen. Da varer den ut dagen, og ofte re jeg kvalm når jeg legger meg. Verst i 14-15 tiden. Jeg har som regel kveldsvakter på jobb (16-20.30) så passer litt dårig. Er sliten om kveldene! Orker kun sene middager. De dagene jeg kaster opp skjer det i 21tiden, og da ofte på tom mage. Lite kjekt, men går vel over om noen uker.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 eg e kvalm24 timer i døgnet:(fikk kvalmestillinde tabeletter hos legen som absolutt ikke virker....for å holde kvalmen litt på avstand så må jeg spise hele tiden hehehehe da bi eg jo sikkert ikke 200kg te slutt:S
ikø29 Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har konkludert med at det aller meste er normalt ;-) For min del har jeg vært kvalm i etterkant av måltidene og har måttet legge meg nedpå. Det går mye bedre nå (er 8+1) og for tiden er det mye luft i magen og mageknip. Ikke spesielt sjarmerende ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå