Gå til innhold

Hva synes dere om å la besteforeldrene passe ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

slik at de slipper å gå i barnehagen før de blir eldre? Hva med eventuelt å skaffe seg en aupair eller liknende? Hadde det vært en brukbar løsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg det du føler er riktig.

For meg er det kun barnehage som gjelder etter å ha sett og hørt og opplevd mye rart oft dagmammaer.

Besteforeldre mener jeg personlig skal få være besteforeldre og kose seg når det passer de, ikke være et alternativ forde jeg ønsker å gå på jobb. Da får jeg heller bli hjemme.

Aupair kan funke det, men ville hatt et tilbud i bhg vedsiden av.

Skrevet

Jeg syns det er håpløst umulig å svare generelt på hva som er bra og riktig for barn. Barn er individer og bør dermed også ses som individer. Godt mulig det ville være best for noen unger å være sammen med besteforeldre, mamma/pappa, aupair osv, akkurat som det er udiskutabelt best for mange barn å få være sammen med andre unger i egnede omgivelser, som barnehage.

Skrevet

Man trenger ikke ha innstilling om at barna skal "slippe" barnehage, for barnehage er kjempepositivt på stortsett alle måter. Så lenge man er gammel nok liksom..

Barn har bare godt av å utvikle seg på den måten man får mulighet til i en barnehage og sammen med andre barn. Å ha barna sammen med besteforeldre i lange perioder er ikke like utviklende som barnehage! Men besteforeldre er jo supre å ha ellers :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...