WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Fant ut på mandag at jeg er gravid med nr 2 ( Har ei jente som ble 2 år i sommer). Vi er ganske så nygift, og er både sjokka og overlykkelige etter å ha prøvd i hele 4 uker. Hehe.. ikke det engang, faktisk Då spira satt på første forsøk denne gangen også gitt! Jeg er 4+2 uker på vei om jeg regner riktig ( har ikke fått igjen mensen etter pilleslutt 8.aug, men mener jeg hadde EL sundt 15 sept. Så sånn ut gitt! hehe.. Håper å ble kjent med noen nye folk her inne:) Er inne på DIB også. mvh
minimegogtrollet Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 så koselig:-) gratulerer så mye!! er ikke så mye her, men stikker innom sånn av og til. skal også ha nummer to. Fikk første august 07.. nå skal vi ha igjen i januar 09:-) Er noe inne på DIB jeg også, men etter at jeg ble gravid igjen havna jeg fort her inne:-D
Nina-med passasjer Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 gratulerer så mye:) og velkommen hit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå