Gå til innhold

Hei! Jeg er ny her:)


WorkingMom - m/jente og gutt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut på mandag at jeg er gravid med nr 2 :) ( Har ei jente som ble 2 år i sommer).

Vi er ganske så nygift, og er både sjokka og overlykkelige etter å ha prøvd i hele 4 uker. Hehe.. ikke det engang, faktisk :)

Då spira satt på første forsøk denne gangen også gitt!

 

Jeg er 4+2 uker på vei om jeg regner riktig ( har ikke fått igjen mensen etter pilleslutt 8.aug, men mener jeg hadde EL sundt 15 sept. Så sånn ut gitt!:) hehe..

 

Håper å ble kjent med noen nye folk her inne:) Er inne på DIB også.

 

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig:-) gratulerer så mye!! er ikke så mye her, men stikker innom sånn av og til. skal også ha nummer to. Fikk første august 07.. nå skal vi ha igjen i januar 09:-) Er noe inne på DIB jeg også, men etter at jeg ble gravid igjen havna jeg fort her inne:-D

Skrevet

gratulerer så mye:) og velkommen hit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...