Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Gutten min ser i alle fall drømmehagen og som regel en halvtime barnetv etter det også, av og til mer... Føler han ser tv hele dagen. Synes det er vanskelig å aktivisere han når han kommer sur og trøtt hjem fra barnehagen.....
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Han ser ca 10 min mens han spiser kveldsmaten sin. Og en og annen episode med små einsteins dersom han våkner før halv 7 på søndagsmorgenene. Han får heller sure på ettermiddagen enn å se tv. Da får han heller lære seg til å finne på noe, enten alene eller sammen med en voksen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Han ser på Drømmehagen en sjelden gang, men har ikke tålmodighet til å se mer enn noen få minutter. Han er 16 mnd.
May-juli07+mai09 Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Mads er 14mnd og ser ikke på tv!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Vi har tv på, men hverken jeg eller lillen er særlig interessert.. Hun enser den som regel når det er noe musikk, men jeg er så avhengig av å ha lyder i huset.. Frøkna selv er veldig stille av seg, og leker helst på rommet eller leser en bok:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 max 15min i løpet av uka. Tv interesserer ikke guttungen i det hele tatt..
<3 + <3 + ? Skrevet 1. oktober 2008 #8 Skrevet 1. oktober 2008 Han er ikke interessert i tv. Går an hvis han er sliten og grinete på ettermiddagen og det er noe med musikk som fenger litt. Men ellers aldri. 18 mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #9 Skrevet 1. oktober 2008 Jenta mi på 14mnd ser nesten ikke på tv, hender hun danser litt til en sang i ny og ned, og hun smiler og danser når kjenningsmelodien til favorittserien min kommer:-) Hun slipper alt hun har og ser på værmeldingen på tv2 når Ane Nyrerød er på, hun skulle jeg gjerne hatt i et skap her hjemme til tider :-)(må være noe med stemmen hennes) Men det blir max 10min i uka til sammen tenker jeg, og godt er nå det, blir sikkert nok senere, nå er det fjernkontrollen som er mest interessang!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 Minstegutten vår er 20mnd og har i høst begynt og syns Tv er gøy. Nå er vi inne i en "våkne før kl 6" periode og da lar jeg han se litt på tv på morgenen.......... Så hender det han ser mens jeg lager middag og noen dager ser han barnetv............noen dager er det jo ikke Tv i det hele tattså det varierer veldig
MathildeC Skrevet 2. oktober 2008 #11 Skrevet 2. oktober 2008 Jenta vår er veldig glad i bøker MEN også veldig glad i tv.. Vi kan derfor ikke ha den på i løpet av dagen, da blir hun bare sittende foran og glane. Hun er 14 mnd, men helt fra hun var..tja....6-7 mnd? merket vi at hun likte tv. Hun får se på det nå og da, f.eks max en halvtime før leggetid. Ser på noe koselig, som In the Night Garden. Dersom hun er syk blir det litt mer tv. Eplet faller dermed ikke langt fra stammen her i denne familien :-)
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #12 Skrevet 3. oktober 2008 Det er såvidt han ser på noe. Han liker å se introen til Bompibjørnene og Ducktales på youtube,og det ser han en gang i blant(gjennomsnitt en gang annenhver uke). Ser ikke vitsen med at de skal se på tv når de er så små.
Yo&La+spire Skrevet 3. oktober 2008 #13 Skrevet 3. oktober 2008 Snuppa paa 19 mnd ser aldri paa tv og har aldri gjort det heller. Tv er liksom til voksen tid naar hun har lagt seg;) Dessuten er det jo saa mye annet aa finne paa....
¤ my precious ¤ Skrevet 3. oktober 2008 #14 Skrevet 3. oktober 2008 Mini er ikke interessert i TV, enda...er 18 mnd snart. Men han er veldig interessert i musikk og danser og klapper så fort det spilles musikk
1jente+1spire Skrevet 3. oktober 2008 #15 Skrevet 3. oktober 2008 litt for mye egentlig, burde vel helst ikke sett i det hele.. men hun elsker å se tv, og til min stor fustrasjon kan hun med kontrollen selv.. er bare en knapp hun må trykke på da... men alikevel, hun er jo bare 16 mnd. men prøver å slå av tv helt for da klarer hun det ikke.. setter pris på at hun leker i stede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå