elli81 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Hei Hei. Nå håper jeg at noen kan svare meg . Jeg har IKM om 4dager. I dag har jeg hatt så vondt i brystene, kjennes ut som at de skal sprenges. Har aldri følt det sånn her før. Er også utrolig trøtt, og har vondt i korsryggen. Kan det være håp for at det endelig har klaffet? Er det noen andre som har følt sånn spreng? Kan tenke meg at de er slik melkespreng føles, vet at det sikkert er litt tidlig for slikt enda
blablablu Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 jeg har IKM om 6 dager, jeg har hatt spreng i og ømme brystvorter ca fra 2-3 dager etter el.. tenker med meg selv at dette ikke kan være innbilning..var nemlig sånn sist jeg ble gravid også..merket det på brystene lenge før mensen uteble.. så jeg krysser fingrene for oss.. litt stikkninger nederst i magen og lett kvalme innimellom har jeg også hatt nå de siste dagene..
liber Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 jeg hadde det sånn i juni, så tok en test men den var negativ, å fikk mensen en uke seinere. nå har jeg det sånn igjen men tør ikke å teste, for blir så skuffet så venter heller å ser om jeg får m etterhvert. har så veldig ustabil syklus å. men jeg hadde fikk m den 10 sep, da jeg trodde jeg hadde el, da blødde jeg så lite at jeg hadde håpa det var feste blødning. vi får bare leve i trua å krysse fingra:)
elli81 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2008 Krysser alt jeg har for at det er klaff for dere I dag merker jeg ingenting. Bare litt murring i magen. Får sikkert mensen om noen dager...er så lei av dette her.................. Er helt umulig å holde styr på alle disse symptomene jeg får hver måned. huff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå