Gå til innhold

Nå har jeg skremt sønnen min :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært småkvalm i hele dag, men nå når vi kom hjem etter å ha henta ny pus så toppet det seg.. Rakk ikke inn på badet og s... ned hele jævla gulvet på kjøkkenet. Har spydd konstant nå i en halvtime frem til nå og stakkars sønnen min har hyla og vært redd.. Han klamrer seg fast til meg og skal bare kose nå. Sitter på fanget mitt og niholder i meg...

Ikke moro å spy så jævlig mye, ha en mann som jobber overtid, ny katt i hus og hunden som snart kommer fra jakt.

Nå sitter jeg bare her helt tom og svimmel og lurer på når nest sjau med oppkast kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Stakkars dere begge to..

Hva med å ta med ei bøtte og legge dere i voksen senga sammen og lese i ei bok en stund?

Skrevet

Satt og funderte på det, men stakkars lille pusen. Kan jo ikke stenge den inne i bur heller :s

Skrevet

Huff, kjenner til den der. Som alenemamma er faktisk det værste med å bli syk (iallfall spysyka for det ser så ille ut) at Guttongen blir redd. Værre før da, men alikevel. Også føler man seg så svak og maktesløs. Så nsker deg virkelig god bedring.

Skrevet

Legg et pledd på senga der lillepus kan ligge, det er lov å tøye reglene litt når mamma er spysyk ;)

Skrevet

Hver gang jeg har løpt inn på badet så hyyyler han og kommer løpende etter..

Håper bare ikke han får detta :(

Skrevet

Stakkars deg! God bedring, spysjuke er noe av det verste!

Skrevet

Takk for ideen, tror jeg gjør det. Min snille lillebror kommer kl 20. Han som skal ha pus, men driver og flytter i dag.

Skrevet

Takk.. Nå har jeg ringt min kjære bror som skal komme. Fått lagt mini, men har svartnet for meg to ganger, så nå tør jeg ikke ta sjansen på å være alene frem til gubben kommer hjem.

Skrevet

off, hørtes ikke bra ut!

Virkelig god bedring!

Skrevet

er litt bedre i dag.. Har spydd hele morran, men ser ut som ting kanskje roer seg nå... Mini blir mest sannsynlig henta av sin farmor for å bli med henne på hytta, så kanskje jeg får slappa av litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...