"prøve-frøken" Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Etter 2 års prøving var det endelig vår tur!!!!!!!!!!Juni-baby er på vei!!!!!! Å Kimby,om du ser dette.....DU HADDE SÅ RETT SÅ RETT!!!!!!!!!!!!!!
"prøve-frøken" Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2008 Kan foresten noen se kjønn og hvordan svangerskap/fødsel vil gå???? J141174 H281074 Klem fra lykkelita:))
sherry ønsker nr 3 :) Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan ikke spå, ville bare si GRATULERE:)))
*SmurfeMamma* Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 gratulere så utrolig mye:) KIMBY hadde forresten rett på meg for et par år siden også... da jeg prøvde å bli gravid... føler du får ei jente, sjekket med pendelen og den sier også jente:) spennende å høre om det stemmer:)
"prøve-frøken" Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2008 Tuuuuusen takk for gode ord:)Blir spennende å se hva det blir da!Jeg selv tror gutt,men happy uansett jeg!!!!
Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #6 Skrevet 3. oktober 2008 gratulerer så masse:))artig med posetiv tilbakemelding;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå