Gå til innhold

Endelig gravid! Lykkerus!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i dag kl 0715. testet jeg positivt! ENDELIG! Ringte til sambo og han kom hjem med en gang. Jeg trodde jeg skulle bli rørt til tårer, men det gjorde jeg ikke. Jeg hylte og hoppet opp og net. Stresset og svettet som bare det. Sååå lykkelig, men sååå spent! Har smilt fra øre til øre av glede! Endelig kan jeg sitte her på gravid siden:D

 

Men jeg sliter litt med å vite hvor langt jeg er på vei.. Jeg skulle hatt mensen på lørdag som var..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen hit :o)

Skrevet

gratulerer så masse!:)

 

Hvor lenge har dere prøvd da?

 

Du er sikkert 4-5 uker på vei, men nå vet ikkejeg når du hadde siste mens elelr om du har testet neg før dette.

 

Jeg fant det ut på mandag jeg da, og jeg er 4+2 :)

 

Velkommen hit!:):)

Skrevet

Gratulerer! da er du vel rundt 4 uker tenker jeg, hvis jeg har forstått denne tellingen riktig.

 

Skrevet

Hei og gratulerer så mye;)

Vet ikke heller hvor langt jeg er på vei, testa positivt for ca to uker siden, men har ikke hatt regelmessig mens det siste halvåret:(

Vi får bare vente på ul:) hehe

 

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...