Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 har fått en gutt som antakelig skal hete Leon :-)
PAVEEL Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 deilig å være ferdig for henne da sikkert:-) gratulerer sååå masse!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor har du menneske navn på bikkja di?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Vel, i min verden er Leon et hundenavn.. Da jeg kalte han det for 7 år siden, så var det ikke så mange mennesker som het Leon her i landet.. Han heter Leon fordi han ligner på en løve, hvorfor kaller mennesker barna sine Leon? Håper ikke det er for at de ligner på løver.. Hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå