snartmammatil3 Skrevet 1. oktober 2008 #1 Skrevet 1. oktober 2008 Var hos legen i stad og fikk påvist 3+ prot i urin. Noen andre som har fått det ? Skal dit i morgne igjen med ny prøve. Har litt forhøyet blodtrykk men ikke noe ødemer.
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #2 Skrevet 1. oktober 2008 Hei, jeg har mye vann i bena og i hendene, nå også i annsikt, blodtrykket er helt greit. Har hatt spor av prot de to siste kontroller. Det eneste jeg har fått beskjed om er at om jeg får kraftig hodepine og eller uvelhet, må jeg ringe riksen og event legges inn om de er usikkre på svangerskaposforgiftning. Har forøvrig term 26 okt. og dette er tredje...
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Fikk også påvist protein i urin sist jeg var til sjekk, først +1 og opp til +2 dagen etter da jeg leverte ny. De fant ut at det var uvi og da ble det antibiotikakur en uke. Protein/eggehvite trenger altså ikke bety svangerskapsforgiftning, men også infeksjon som i mitt tilfelle. Håper det beste for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå